miercuri, 26 iulie 2017

Berea nu te întreabă, berea te înţelege


Dacă ar fi să ne întoarcem la rădăcini şi să analizăm problemele umanităţii încă din cele mai vechi timpuri... s-ar putea ca lista să nu se termine niciodată. Ce bine totuşi că există berea! Ea le rezolvă pe toate. Până şi cei mai renumiţi filosofi şi academicieni au recunoscut în nenumărate rânduri că o bere bună poate schimba multe.

"O bere rece la vremea ei te scapă de arşiţă!" Aristotel
Cât despre mine, eu sunt genul acela de persoană care savurează berea pentru calitatea sa de a transforma timpul în momente de neuitat. Recomand însă consumul responsabil de bere! De obicei beau bere în mai multe locuri. Fie că sunt acasă, în oraş, la iarbă verde sau cu prietenii, nu m-am sfiit vreodată să arăt că îmi place foarte mult berea. Nu abuzez niciodată de corpul meu şi consum într-atât cât ştiu că pot să duc. Nu îmi place deloc starea de mahmureală, motiv pentru care nici nu mă prea îmbăt. Un scenariu foarte special pentru mine în care berea are loc de cinste este la masă împreună cu familia.

Se ştie foarte bine că sunt un mare iubitor de Ciucaş. Berea Ciucaş este berea pe care nimeni nu o poate înlocui. Gustul amărui care stimulează simţurile este imposibil de reprodus. De cele mai multe ori prefer să beau bere când sunt acasă, departe de ochii lumii. Nu îmi este ruşine să beau o bere în oraş sau în orice alte circumstanţe, însă când sunt acasă îmi permit să fac şi un grătar, un sandviş etc. Şi ce alt moment mai bun al zilei de a bea o bere bună dacă nu la ora mesei? Fiind tecucean (probabil mulţi dintre voi ştiţi deja despre "Muştarul de Tecuci"), mesele în familie la mine se împacă foarte bine cu nişte mici, muştarul tradiţional şi o bere Ciucaş.

Există însă şi alte locuri în care consum bere. De exemplu, cel mai des se întâmplă să beau un Ciucaş atunci când mă duc cu prietenii la o berărie sau să vedem un meci de fotbal. Sună a clişeu, nu-i aşa? Dar să ştiţi că pe mine nu mă deranjează! Asta înseamnă să fii bărbat adevărat! Să ştii când să te distrezi, cu cine şi mai ales cât să te distrezi! Că tot veni vorba de distracţie, trebuie să vă spun că anul acesta între 7 şi 17 septembrie are loc Oktoberfest, în Braşov (în zona fostului Stadion Municipal), şi este organizat cu ajutorul celor de la Bere Ciucaş. Pentru mai multe detalii accesaţi link-ul următor: https://www.facebook.com/OktoberfestRomania/.

"Toţi avem nevoie să credem în ceva. Eu cred că o să mai beau o bere." Mahatma Gandhi
Înţelepte cuvinte, Gandhi... însă eu cred că am zis prea multe şi mi se cam usucă sufletul de la atâta scris despre bere. Aşadar, dragi consumatori şi iubitori de bere, dacă v-a plăcut şi dumneavoastră să citiţi acest articol sau dacă vă place berea, vă invit să lăsaţi un comentariu şi să spuneţi care este părerea dumneavoastră despre bere. Apropo... ca să nu credeţi că sunt naşpa şi tot ce am făcut a fost să scriu, mai jos aveţi o mică surpriză.

Pentru că: "Berea nu te întreabă, berea te înţelege"

3 comentarii:

  1. Si eu beau bere ocazional, insa nu am o bere favorita. Ciucas totusi face o bere destul de faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că eu ştiu cel mai bine ce tip de bere îţi place şi cam cât de mult îţi place să o consumi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lichidul ideal pentru zilele calduroase de vara

    RăspundețiȘtergere