vineri, 12 august 2016

Viteza medie de reacţie a serviciului de asistență telefonică #suportclientinonstop

Prieteni! Cei de la BlogalInitiative.ro ne-au pregătit o nouă provocare în care trebuie să testăm viteza de reacţie a serviciului de asistență telefonică #suportclientinonstop al magazinului Flanco. Întotdeauna mi-a plăcut să mă implic în campanii, iar această campanie chiar pare interesantă şi amuzantă în aceeaşi măsură. Ceea ce mă determină să mă implic cu atâta plăcere în această campanie de testare a vitezei de reacţie a serviciului de asistență telefonică #suportclientinonstop este faptul că şi eu sunt un client frecvent al magazinelor de acest tip şi ştiu cât este de neplăcut să aştepţi să ţi se răspundă la apel, după ce ai aşteptat deja, în prealabil, 5 minute sau poate chiar mai mult.
În videoclipul următor vă voi arăta cât de eficient este serviciul de asistență telefonică #suportclientinonstop de la Flanco şi sper că aşa vă voi convinge să deveniţi un client Flanco.ro, acesta fiind unul dintre cele mai bune magazine din ţară, cunoscute pentru seriozitatea, profesionalismul şi preţurile mici la produse. Raportul calitate-preţ este de asemenea unul mulţumitor! Şi totuşi, de ce să vă conving să deveniţi un client Flanco.ro? Ei bine, nu vreau să fac reclamă la magazinele concurente, dar am avut parte de experienţe neplăcute din partea lor în ceea ce priveşte asistenţa prin telefon, apelurile durând până la 10 minute din momentul formării numărului. 
#suportclientinonstop  #flanco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu