duminică, 9 aprilie 2017

Atelier pe patru roţi

M-am tot gândit în ultima perioadă că aş vrea să îmi deschid o firmă de transport sau de reparaţii instalaţii interioare. Mai mult îmi face însă cu ochiul ideea de a-mi deschide o firmă de reparaţii instalaţii interioare. Pentru o astfel de idee am nevoie în primul rând de echipamentul necesar. Deoarece este foarte costisitor şi ineficient să trimiţi oamenii la client şi să se întoarcă după echipamentul necesar rezolvării situaţiei, cred că ar trebui să investesc în rafturi auto. Mie îmi place foarte mult ideea aceasta de a avea un depozit pe roţi, mai exact o dubă marca Volkswagen. De aceea cred că voi fi nevoit să achiziţionez câteva rafturi auto Volkswagen, iar pentru ca acest lucru voi apela cu încredere la Storevan. Mai pe scurt, atunci când clienţii vor avea nevoie de o intervenţie de urgenţă, echipajului trimis nu îi va lua foarte mult timp să acţioneze, deoarece vor avea totul la îndemână cu ajutorul acelor rafturi auto cumpărate de la Storevan. 


Ideea unui atelier mobil mi-a venit în urmă cu câteva luni. Am discutat foarte mult cu unul din prietenii mei cei mai buni despre idei de afaceri în anul 2017, iar o firmă de reparaţii ar fi numai bună. Am comparat nenumărate idei de afaceri între ele, am vrut să vedem care obţine mai mulţi bani în decursul unei luni şi am ajuns la concluzia că afacerile de tipul acesta nu duc lipsă de clienţi, nici măcar în perioada sărbătorilor mari de peste an. Cu banii pe care i-am face în primele luni de muncă am putea cumpăra mai multe dubiţe pe care să le transformăm în ateliere mobile. În orice caz, eu am luat o decizie şi ştiu ce voi face în viitor. Acum, pentru voi, dacă doriţi să achiziţionaţi rafturi auto ieftine, dar rezistente şi spaţioase, vă recomand Storevan. 


Acest magazin este recunoscut pentru promptitudinea în transportul comenzilor, preţurile mici şi ofertele imbatabile. Fiecare ofertă se mulează pe nevoile clienţilor. Storevan este unul dintre cele mai bune magazine din domeniu şi are o experienţă nemaipomenită, fapt care îi recomandă la nivel naţional. Vreţi propriul atelier mobil auto? Storevan vă stă la dispoziţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu