duminică, 6 aprilie 2014

Şi băieţii au farmecul lor, nu?

De la o vreme am început să mă gândesc din ce în ce mai mult la ideea de a face recenzii la anumite produse bărbăteşti, şi nu numai. Iată, astăzi am primit un deodorant superb de la Farmec.ro care, după mine, merită din plin o recenzie. Păi, ce mai aşteptăm? Read!

Iniţial nu am reuşit să simt mirosul acestui deodorant, şi anume Ahos Out of Africa, dar mi-am dat seama că după un minut, mirosul începe să prindă o nuanţă mult mai puternică, făcându-l astfel imposibil de atrăgător. Mirosul este atât de frumos, încât nici măcar eu, ca băiat, nu îi prea rezist şi mă las vrăjit de el. Trebuie să recunosc, singura cale pe care o ştiu ca să testez un deodorant este să fiu propriul cobai. Ştiind că ieri a trebuit să ies în oraş, m-am dat cu acest deodorant şi am rămas surprins într-un mod plăcut.


Deşi eram îmbrăcat cu o geacă destul de călduroasă, că doar na, s-a stricat vremea din nou; nu am avut surpriza să mă trezesc transpirat la subraţ, cu toate că am purtat un maieu pe sub bluză, şi nu un tricou. Deci, privind puţin situaţia, aici este vorba de un contact direct dintre subraţ şi materialul bluzei. Într-adevăr, am mai citit pe etichetele de la alte deodorante că au un nivel de persistenţă ridicat, dar acesta chiar durează până la 24 de ore, spre deosebire de altele, şi nu provoacă pete, nici nu permite transpiraţiei să aibă loc.

Privind puţin preţul de cumpărare al acestui deodorant, consider că este mai mult decât satisfăcător. Nu este un preţ chiar atât de mare, încât să nu şi-l poată permite până şi cei cu o situaţie financiară prea bună. La doar 7,66 lei, Athos Out of Africa este, poate, cel mai bun deodorant pe care l-am utilizat vreodată. Cu toată sinceritatea, nu văd un motiv pentru care nu ar fi. Luând din nou aspectele cele mai importante ale acestuia şi făcând un mic rezumat, totul arată cam aşa. Persistă până la 24 de ore, nu face loc transpiraţiei şi nu provoacă pete pe haine, are un miros elegant, foarte plăcut, iar preţul este unul foarte accesibil. Este un parfum aparte, care conferă un grad de senzualitate foarte apreciat, cel puţin de mine şi cei care au reuşit să distingă noul meu miros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu