joi, 20 august 2015

Jocurile sunt pentru toţi!

Care este primul lucru care vă trece prin minte atunci când vă plictisiţi? Eu de obicei caut să fac în aşa fel încât să îmi treacă timpul mai repede, iar de obicei acest lucru nu este posibil decât dacă mă joc sau fac ceva asemănător. Nu este o noutate, îmi place să mă joc foarte mult pe internet şi să descopăr cele mai faine şi mai jucate jocuri ale momentului. De obicei mă uit după jocuri logice, însă nu fac abstracţie nici de la celelalte categorii de jocuri. Sunt un împătimit al distracţiilor virtuale, iar acest lucru reiese din orele pe care le petrec pe laptop în timpul zilei. Uneori prea mult, aş spune...

Nu este de mirare că generaţiile actuale petrec atât de mult timp în faţa computerului când jocurile devin din ce în ce mai interesante. Foarte mulţi dezvoltatori de jocuri caută să conceapă jocuri bazându-se pe aprecierile jucătorilor şi a statisticilor. Foarte multe jocuri din zilele noastre sunt 3D sau pot fi jucate chiar cu dispozitive ce te introduc în realitatea virtuală (Oculus Rift, pentru cei interesaţi), însă uneori mă simt depăşit de avansul tehnologiei în acest domeniu şi simt că mai degrabă aş face câţiva paşi înapoi spre jocuri mahjong. Simplitatea jocurilor, cel puţin în cazul meu, este ceea ce transformă un simplu joc într-o capodoperă!

Sunt genul de persoană care analizează foarte mult detaliile atunci când face ceva, iar jocurile nu sunt o excepţie. Pentru ca un joc să fie de calitate, acesta trebuie să îndeplinească câteva aspecte esenţiale. Grafica trebuie să fie rezonabilă, dificultatea să poată fi stabilită în funcţie de preferinţele fiecărui utilizator, iar experienţa să facă jucătorul să se întoarcă pentru încă o "partidă". Aşadar, există azi sute de mii de jocuri care, chiar dacă sunt mai vechi, în ceea ce priveşte conceptele şi sistemele, însă dacă acestea îndeplinesc câteva aspecte, pot cu uşurinţă să surclaseze chiar şi cele mai bine finanţate jocuri din industrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu