miercuri, 3 august 2016

Sunt român sadea şi susţin paralimpicii României la Rio 2016!

România nu a reuşit de-a lungul timpului să îmi producă un sentiment prea puternic de patriotism, iar acest lucru se datorează politicii acestei ţări şi modul în care suntem minţiţi de când ne naştem. Un singur lucru nu poate totuşi să îmi ia politicienii! Mi-au luat fericirea, mi-au luat banii şi încrederea, dar nu îmi vor lua niciodată mândria de a fi român! Aşa cum sunt, cu neplăcerile pe care statul român mi le-a provocat, am devenit mândru de personalităţile pe care România le-a dat lumii în gimnastică, tenis, caiac canoe, fotbal etc. România a avut întotdeauna de oferit ce avea mai bun la diferite competiţii internaţionale, campionate, olimpiade şi concursuri sportive, motiv pentru care nu pot decât să spun că în sufletul meu încă se regăseşte o bucăţică de român sadea.
Astăzi scriu totuşi pentru sportivii mai puţin cunoscuţi. Cu mult drag şi mândrie în suflet, vreau să spun că doresc să văd şi să aud de cât mai mulţi români la probele pentru olimpiada paralimpicilor. Aceşti oameni oferă tot ce au mai bun ţării lor, iar noi avem datoria să le cinstim eforturile şi să le dovedim că sunt mai mult decât paralimpici, sunt super eroi! Olympus susţine România la olimpiada pentru paralimpici şi direcţionează pentru Comitetul Paralimpic câte 50 de bani pentru fiecare sticlă de lapte promoţională de consum cumpărată (citeşte mai multe aici: http://www.olympusdairy.ro/responsabilitate-sociala/). Eu susţin România la olimpiada pentru paralimpici şi sper că ne vor aduce acasă cât mai multe medalii, dar mai presus de toate, sper că vor purta cu ei, în suflet, strămoşescul spirit românesc şi vor face o lume întreagă să îi aplaude, de la Rio, din ţară şi din întreaga lume!

Voi cum susţineţi echipa de paralimpici ai României? Dacă sunteţi susţinători ai României la olimpiada de la Rio, dar şi susţinători ai echipei de paralimpici, haideţi să începem o campanie pe Facebook şi celelalte medii de socializare folosind #SustinRomaniaLaRio2016, #SuntemAdevaratiiInvingatori, #OlympusSustineParalimpicii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu