joi, 16 februarie 2017

Vine, vine primăvara!

Va să zică, vine primăvara? Sunt şocat de acest lucru, deoarece îmi aduc bine aminte că anul trecut, pe vremea asta, ar fi fost super frig afară şi cu siguranţă încă nu puteam vorbi despre primăvară. Cu toate acestea, foarte bine, să vină şi primăvara asta odată! M-am săturat de frig şi zăpadă, umezeală şi toate hainele groase pe care sunt obligat să le port. Dar ce să vezi? Odată cu venirea primăverii vin şi lucrurile bune. Ce? Ei bine, am aflat că tocmai a început BlogMărţişor 2017, o mini competiţie pentru bloggeri. Dacă sunteţi interesaţi de ea şi vreţi să vedeţi ce campanii frumoase cuprinde, vă invit să aruncaţi o privire pe BlogAwards.ro, una din platformele mele favorite pentru bloggerii muncitori şi devotaţi scrisului. Doreşti să participi la ea? Nicio problemă! Mă rog, poate singura problemă ar fi că devine competiţia mai strânsă, ţinând cont de faptul că se vor înscrie mai mulţi... dar nicio problemă! Tot ce trebuie să faci pentru a te înscrie este să scrii un articol de minim 100 cuvinte în care să promovezi campania şi să îl distribui într-o postare publică pe Facebook cu hashtag-ul #BlogAwards. Ce să vă mai spun? O primăvară frumoasă şi mult succes tuturor participanţilor!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu