sâmbătă, 25 iunie 2016

Cele mai noi titluri şi ieftine cărţi din mediul virtual

În acest articol vă voi vorbi despre libraria online Books Express, o librărie pe care am găsit-o cu ceva timp în urmă şi pe care am ţinut morţiş să o arăt cititorilor mei. În mod normal nu prea am timp să citesc mai nimic, decât dacă materialul este pe internet şi este scurt, dar toate titlurile pe care le-am văzut m-au determinat să îmi fac puţin timp în această vacanţă şi pentru cărţi. Cu câtă fericire îmi aduc aminte de perioada în care stăteam afară în grădină şi citeam cărţile mele preferate... în orice caz, anul ăsta îmi propun să fac o schimbare şi să redevin eu cel vechi, eu cel care citea mult.
Destul despre mine, acum este rândul librăriei online Books Express să fie prezentată. Nu scriu prea des despre librării, dar când o fac mă asigur că am văzut şi inspectat tot ce are de oferit acea librărie. La Books Express am găsit mai mult decât o librarie online, am găsit carti online care sunt mai mult decât atractive. Îmi place foarte mult faptul că pot comanda carti in limba engleza şi că le pot citi în limba în care ele au fost scrise. Întrucât sunt un mare fan al jocurilor pe computer Warcraft, am văzut că în colecţia de carti online pe care Books Express le are există şi o carte intitulată "World of Warcraft", iar acest lucru nu poate decât să mă încânte. Întotdeauna mi-au plăcut poveştile SF, iar această carte le are mai mult ca sigur pe toate. Puţin din dramă, multă acţiune şi evenimente SF.
Vă recomand cu multă încredere această librarie online şi vă sugerez în acelaşi timp să verificaţi vasta colecţie de carti online de care Books Express dispune. Preţurile sunt accesibile oricărui buzunar, iar transportul se face în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii. Am mai accesat şi alte librării online, însă aceasta mi-a atras cel mai mult atenţia şi trebuie să recunosc, nu am mai văzut nicăieri pe internet atâtea titluri de cărţi noi într-o librărie online. O să mă leg până la urmă mai mult de preţuri, pentru că acestea mi-au stârnit interesul pentru cărţile pe care le-aş putea achiziţiona din această librărie. Cum toţi stăm mai rău la capitolul bani, cred că Books Express vine ca o mană cerească pentru cei dispuşi să dea un ban pentru o carte bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu