sâmbătă, 18 iunie 2016

Plasa de gard pentru un aspect minimalist al curţii

Mi-am imaginat întotdeauna cum ar fi să am propria casă. Vreau foarte mult să locuiesc la casă, deoarece o viaţă la apartament nu mi se pare foarte frumoasă. Cu toate că şi viaţa la apartament poate avea beneficiile sale, consider că este mult mai frumos să locuieşti la casă şi să îţi construieşti amintirile de familie într-un loc în care te poţi bucura de toată liniştea de care ai nevoie. Atâta timp cât deţii o suprafaţă înconjurată de un gard, acel loc se numeşte "acasă", iar pe acea suprafaţă poţi construi casa visurilor tale. Este foarte important pentru mine ca totul să arate minunat. De la gard până la vopseaua de pe pereţii casei şi acoperiş, totul ar trebui să fie perfect.
Pentru că tot am deschis acest subiect aş vrea să vorbim despre garduri şi plasa de gard. Ai mei când au construit casa au vrut ca tot ce este în curte să rămână în curte, iar aici nu mă refer la furat. Când vine vorba de intimitatea pe care ne-o poate oferi curtea, părinţii au decis că trebuie să facă totul pentru a acoperi zonele dintre noi şi vecinii care ne înconjoară, astfel încât să nu ne fie frică să ieşim în curte fie şi în lenjerie intimă. Poate suna puţin ciudat, dar da, familia mea a optat pentru un gard care să nu permită vizibilitatea în curtea noastră. Eu pe de altă parte sunt de părere că o plasa de gard ar fi numai bună. În primul rând, plasa de gard este mult mai ieftină decât un gard construit din materiale solide precum betonul sau cărămida. În al doilea rând, în condiţiile în care vecinii sunt simţiţi şi au respect faţă de cei din jur, nu cred că ar trebui să ne facem griji în ceea ce priveşte construirea de garduri uriaşe sau opace.
Ideea este că am găsit o rola de plasa de gard verde sudata de aici şi m-ar interesa să ştiu de câţi metri aş avea nevoie dacă aş avea nevoie pentru propria curte. În principiu planul casei mele şi al curţii este unul simplu. Nimic foarte grandios, ci mai degrabă ceva care să fie la limita bunului simţ şi undeva între clasic şi contemporan. Dacă doriţi să vă schimbaţi gardul sau pur şi simplu căutaţi un gard mai minimalist, dar totodată frumos şi care să vă scutească de cheltuieli uriaşe, vă recomand să vizitaţi magazinul online Emenatwork.ro, pentru preţuri ieftine şi garduri minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu