sâmbătă, 17 decembrie 2016

Amenajări cu bani puţini

Acum câteva zile m-am întâlnit cu un prieten de familie, care, între noi fie vorba, are destul de mulţi bani. Stând la taclale am avut ocazia să aflu că vrea să îşi facă o casă, deoarece s-a săturat să stea în chirie, iar el este mai mult o persoană de casă, nu de apartament. În principiu casa pe care vrea să o facă este cam gata, însă nu se poate muta în ea până nu o finisează. Mi-a zis că a folosit foarte multe produse de la Emenatwork.ro, fiind unicul magazin care i-a putut oferi o soluţie ieftină şi de calitate. Am folosit un parchet laminat premium de aici, mi-a spus el. Deşi v-am amintit mai devreme că nu duce lipsă de bani, nu îi place nici să dea prea mulţi bani pe lucruri. Nu este zgârcit, este doar cumpătat.


Deoarece vrea să aibă o casă cât mai frumoasă şi minimalistă, el a decis să îşi facă cumpărăturile de pe Emenatwork. Unicul magazin din ţară care are parchet laminat şi pardoseala la preţuri avantajoase. După ce mi-a spus cum a aflat de acest magazin şi motivele pentru care cumpără de la ei tot ce are nevoie, mi-am propus să arunc o privire asupra ofertelor care sunt afişate pe site-ul lor. Am rămas plăcut surprins când am văzut câte produse bune se află în stoc şi cât de ieftine sunt acestea, comparativ cu marile magazine şi marii producători din ţară. Şi pentru că acasă nu mai foloseşte aproape nimeni camera mea, fiindcă sunt la facultate, ai mei s-au gândit să schimbe parchetul cu un parchet laminat. Este deja mult prea vechi şi şi-a pierdut din culoare. Cred că le voi spune părinţilor de Emenatwork.ro, poate găsesc şi ei ceva ce le-ar plăcea.


Fiindcă sunt blogger şi în majoritatea timpului scriu articole în care promovez lucruri care mi-au atras atenţia şi cred că au ceva special, astăzi vă recomand cu toată inima Emenatwork.ro, pentru că sunt de părere că aici aţi putea găsi lucrurile de care aveţi nevoie pentru casa dumneavoastră, la cele mai mici preţuri. Comanda este preluată în cel mai scurt timp cu putinţă, iar transportul acesteia se face foarte rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu