marți, 7 martie 2017

Traduceri pentru cei cu standarde mari

De când am ajuns la facultate şi mă aflu într-un oraş complet nou, am aflat că posibilităţile pe care le am sunt nenumărate. De la locuri de muncă până la servicii, un oraş nou are atâtea de oferit, iar eu probabil încă nu ştiu nici măcar 1% din ce este de ştiut. În orice caz, de ceva timp sunt interesat să lucrez prin asociaţiile pentru studenţi, iar ca domeniu de activitate am decis să merg pe ramura cu studenţii străini. Cu toate acestea, un lucru neîntâlnit de mine până acum, mi-au fost cerute o serie de documente traduse şi legalizate, astfel încât la finalul acestei activităţi de voluntariat să îmi fie recunoscute anumite merite. Pentru aşa ceva voi avea nevoie de un birou de traduceri, însă v-am spus că nu ştiu prea multe despre oraş încă. Voi ce îmi recomandaţi?


Totuşi, până la recomandările voastre, am găsit pe internet o mulţime de rezultate, însă doar unul singur mi-a atras atenţia în mod special. Este vorba de Academia de Traduceri, o firmă despre care am mai vorbit în trecut şi cu care m-am mai întâlnit de-a lungul timpului. Academia de Traduceri se numără printre cele mai profesioniste şi mai bune firme de traduceri din ţară. Am inspectat puţin câteva preturi şi nu mică mi-a fost mirarea când am văzut că serviciile lor sunt printre cele mai ieftine din întreaga ţară. Adevărul este că aş fi făcut eu singur toate aceste traduceri, deoarece nu mi se par imposibile, însă nu sunt chiar cel mai bun, mai ales când vine vorba de limba franceză. Dar oricum, la aşa preturi nici nu trebuie să îmi fac probleme din punct de vedere financiar. 


Pentru că sunt persoana aia care promovează doar lucrurile bune, nu pot să nu trec o bulină în plus pentru Academia de Traduceri. Decât să merg la un traducator şi să dau bani mulţi, iar serviciile de traduceri specializate s-ar putea să dureze mult prea mult, am decis să merg cu Academia de Traduceri. Dacă aţi găsit vreo firmă mai bună de traduceri, chiar sunt curios să ştiu care ar fi aceea, însă până la proba contrarie, eu voi merge în continuare pe baza Academiei de Traduceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu