duminică, 30 iunie 2013

Concertul Rammstein 27-28 iulie 2013, Bucureşti


În decursul acestui an am aflat că trupa mea preferată de metal va susţine un concert în Bucureşti. Tare mi-aş dori să ajung şi eu pe acolo, însă norocul nu îmi surâde de această dată. Se anunţă a fi un concert cu un impact puternic asupra ascultătorilor care, după cum spun cei de la eventim, după prima apariţie din anul 2010 la Sonisphere, cei de la Rammstein au câştigat şi mai mulţi fani. Ce aş putea spune în legătură cu acest concert. Atmosfera se promite a fi incendiară aşa cum a fost întotdeauna.


Un concert din 2005 al trupei care merită ascultat este cel de la Nimes acolo unde efectele pirotehnice şi echipamentele de scenă au creat un adevărat spectacol. Lumea era pur şi simplu exuberantă şi plină de adrenalină încă de la urcarea lor pe scenă.


Dacă ajungeţi luna aceasta pe acolo, aştept nişte păreri în legătură cu concertul şi felul în care au cântat cei de la Rammstein.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu