miercuri, 3 iulie 2013

Ultima carte citită

O cerinţă mult prea grea pentru unii, o bogăţie pentru alţii. Cititul cred că este cea mai frumoasă metodă de aţi crea o imaginaţie şi totodată de a mări bagajul de cunoştinţe.

La recomandarea tatălui meu am început să citesc în urmă cu un an cărţi din colecţia "Cărţi de război". Sven Hassel, scriitorul meu preferat, a reuşit să readucă în prim plan realităţile şi ororile celui de-al Doilea Răboi Mondial în rândurile cărţilor lui. Fiind cel mai cunoscut povestitor de război, iar eu având o mare pasiune pentru cel de-al Doilea Război Mondial, am decis că trebuie să citesc aceste cărţi. Prima carte citită a fost un succes, lăsându-mă perplex. Autorul a reuşit să satirizeze fiecare trăsătură a soldaţilor din campania din care făcea parte şi autorul în acea perioadă. Cu lux de amănunte, el ne prezintă un grup de soldaţi care reuşeşte să scape basma curată din fiecare încurcătură a războiului. Cărţile sunt pe cât de bune în privinţa acţiunii, pe atât de comice datorită comportamentelor şi prostiilor la care sunt supuşi bieţii soldaţi, care pe atunci înfruntau ororile războiului la vârste cuprinse între 20 şi 30 de ani.


Închisoare OGPU este ultima carte citită din colecţia "Cărţi de război", însă pot spune că aceasta este printre cele mai violente şi puternică din punct de vedere emoţional.
De fiecare dată când voi avea ocazia să termin o carte, voi reveni cu o scurtă recenzie asupra sa, astfel încercând să vă faceţi o impresie asupra cărţilor.

4 comentarii:

  1. Buna,Ionut!:) Am aruncat doar o privire asupra blogului tau,insa mi se pare plin de continut si de calitate.Trebuie apreciat faptul ca scri cu diacritice!Bravo,felicitari si mult succes iti doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc! Te invit să citeşti şi viitoarele postări, care sper eu că te vor încânta la fel de mult.

      Ștergere
  2. Si mie imi place foarte mult Sven Hassel. Momentan am citit doar Gestapo, Monte Cassino si Legiunea Blestematilor, dar am de gand sa cumpar si celelalte carti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare bine să aflu că printre noi mai există şi alte persoane care apreciază cărţile bune! Dacă îţi place această postare, abonează-te la blog pentru ultimele postări. Mulţumesc pentru activitate!

      Ștergere