sâmbătă, 21 mai 2016

Care este cana dumneavoastră favorită pentru ceai?

Ce înseamnă pentru voi a bea ceai? Sunt nenumărate metode prin care poţi savura o cană de ceai. Unii o savurează din confortul propriei case, alţii poate la o ieşire în oraş cu câţiva prieteni, la o cafenea sau poate chiar la locul de muncă. Eu însă văd ceaiul drept o artă! Ceaiul implică foarte multe arome şi simţuri. Deşi cu greu găsim un ceai care să ni se potrivească şi să aibă acel ceva special care să ne pună pe jar papilele gustative, uneori nu ţine numai de gust. Referitor la faptul că eu văd ceaiul ca pe o artă, am şi argumente cu care să susţin acest lucru. De la modul de preparare până la gust, la ceai contează foarte mult şi modul în care este servit. Cani ceai găsim la tot pasul, însă nu toate pot provoca acel sentiment de împlinire şi fericire în clipa servirii ceaiului. Spre exemplu, eu nu pot să beau în altă cană decât în cea de porţelan din care beau în majoritatea timpului.
Iubita mea este o împătimită a ceaiului negru. Eu în mod normal nu sunt un critic în ceea ce priveşte ceaiul, întrucât mie îmi plac toate ceaiurile, în schimb "recenzia" pe care a făcut-o ceaiului negru este una care mie personal nu mi-a prea plăcut. La început ceaiul negru poate să fie puţin neplăcut, însă cu timpul ajunge să capete o aromă interesantă. Pe de altă parte, eu sunt un adept al ceaiului de iasomie. Am încercat multe alte ceaiuri, însă iasomia este preferata mea. Şi acum încerc să o conving pe iubita mea să ieşim la un ceai de iasomie. Dar nu e timp pierdut! Acolo unde am merge să bem sunt cani pentru ceai din plin! Şi dacă nu sunt cani pentru ceai, ce dacă? Ne cumpărăm noi de pe Magazin online de ceaiuri - Artaceaiului şi venim cu ele în oraş!
Îi atribui meritele pentru această nouă pasiune a mea pentru ceai strict iubitei mele, deoarece înainte de ea nu prea îmi făceam timp să beau atât de des ceai, însă astăzi fac tot posibilul ca odată la două sau trei zile să beau o cană fierbinte de ceai. Am început să beau ceai pentru a scăpa de dorinţa de a mai consuma băuturi carbogazoaze şi s-a dovedit una dintre cele mai bune soluţii! Dacă şi dumneavoastră doriţi să începeţi să consumaţi ceai, dar nu aveţi cani ceai în care să vă preparaţi sortimentul preferat, vă recomand cu încredere magazinul Artaceaiului. Am reuşit să găsesc o multitudine de căni frumoase şi ieftine pe acest site, iar promoţiile sunt la ordinea zilei! Aşadar, ce mai aşteptaţi? Invitaţi-vă prietenii la o cană cu ceai şi începeţi un nou stil de viaţă!

2 comentarii:

  1. Si eu am inceput acum cativa ani o obsesie pentru ceai. Este cu siguranta mult mai bun decat cafeaua (asta consider eu). Ceasca mea favorita e cea primita cadou de la iubitul meu, alba cu o bufnita pe ea, asemanatoare cele de sus dar cu mai mult portocaliu.
    Cel mai mult imi place ceaiul de caramel de la Demmers. Il recomand.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce draguta...cea cu buhnita...cum zice Eva noastra :)

    RăspundețiȘtergere