marți, 24 mai 2016

Simbolurile dragostei în secolul 21

A trecut ceva timp de când nu am mai scris pe blog un articol în care chiar vreau să mă implic sentimental. Astăzi vreau să scriu despre o bijuterie personalizată pe care i-aş oferi-o iubitei mele. În mod normal nu fac publice mesajele mele pentru ea aşa cum nu o să o fac nici acum, însă astăzi recunosc existenţa unor mesaje care au un caracter mai romantic în relaţia noastră. Sunt câteva lucruri pe care i le spun cu multă pasiune şi iubire, dar uneori simt că simple, cuvintele nu vor fi niciodată îndeajuns. Vreau să îi ofer un colier pe care să îl poarte şi să simtă că o parte din mine este cu ea. De fel nu sunt un individ materialist, însă simt că un colier personalizat cu un mesaj ştiut doar de noi doi este tot ce ar avea nevoie pentru a-şi aminti cât de mult o iubesc şi cât de mult ţin la ea, atunci când distanţa va fi prea mare între noi pentru a mai putea fi împreuna.
În mod normal nu m-am gândit niciodată la o bijuterie ca fiind ceva mai mult decât o bucată de fier, argint, aur ş.a.m.d, însă sunt unele accesorii pe care le preţuiesc foarte mult şi chiar dacă nu costă foarte mult, mă gândesc la faptul că mesajul pe care le transmit pot avea o rezonanţă impresionantă în sufletul şi inima persoanei iubite. În căutarea unei bijuterii care ar putea să îmi îndeplinească cerinţele şi care s-ar putea apropia cu uşurinţă de standardele mele, am dat peste un colier cu mesaj personalizat care mi-a plăcut foarte mult. Dacă a fost să aleg ceva să cumpăr în viaţă, care să merite o sumă considerabilă de bani, probabil că a fost din necesitate, nimic mai mult. Când vine vorba însă de lucrurile ce ţin de spiritualitate şi sentimente, întotdeauna m-am lăsat condus de proverbul latin "Memento mori" (Nu uita că vei muri). Consider că o bijuterie nu trebuie să devină un simbol al dragostei şi afecţiunii prin valoarea sa monetară, ci prin valoarea sa sentimentală. 
Pentru că nu vreau să lungesc prea mult discuţia, deasupra vă este prezentat colierul pe care i l-aş face cadou iubitei mele. În clipa de faţă nu sunt sigur ce mesaj i-aş grava pe el, însă ştiu cu siguranţă că ar fi un mesaj care ştiu că a avut un impact asupra amândurora într-un mod benefic. Bijuteriile personalizate sunt foarte căutate în ultima perioadă (nu mă miră), iar notorietatea lor capătă noi graniţe. Întrucât majoritatea tinerilor apelează la astfel de produse, bag de seamă că au devenit accesorii indispensabile societăţii actuale. Cu toate acestea, nu recomand imitaţiile ieftine. Dacă sunteţi în căutarea unui medalion de calitate şi frumos sau pur şi simplu vreţi să cumpăraţi un cadou mai aparte, vă sugerez să accesaţi pagina magazinului Lovebird.ro, un magazin care găzduieşte produse de cea mai înaltă calitate. Aşadar, dacă şi voi sunteţi în căutarea accesoriului care să o/îl facă să spună "te iubesc" din toată inima, aveţi o gamă largă de produse ce vă aşteaptă să le cotrobăiţi prin magazinul virtual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu