miercuri, 14 septembrie 2016

Cum îţi găseşti telefonul potrivit?

Salutare tuturor. Astăzi intenţionez să vă scriu despre emisiunea pe care o urmăresc întotdeauna pentru a afla ultimele noutăţi din lumea gadget-urilor. Nu este o noutate, sunt un mare fan al gadget-urilor şi sunt interesat de fiecare model nou pe care firmele de telefonie le scot pe piaţă an de an. Anul acesta au fost cei de la Samsung cu noul Galaxy S7 şi cei de la Apple cu iPhone 7. Cine ştie ce va fi la anul? Orice telefon s-ar lansa, eu voi vrea întotdeauna să îi aflu specificaţiile şi să înţeleg mai bine modul în care acesta funcţionează. Deoarece nu sunt genul de băiat care se interesează de maşini sau sporturi, mi-am ales ca simplu hobby o activitate care necesită foarte puţin timp, dar implică o cunoaştere destul de avansată a domeniului tehnologic. Aşadar, m-am retras în universul meu şi am dat frâu liber recenziilor de gadget-uri, pe care le urmăresc întotdeauna cu aceeaşi plăcere, doar pe Testarea.ro.


Pe Marius îl cunosc de când m-am apucat de blogging, mai exact din anul 2013. Cum autorul Blogatu.ro este cunoscut drept unul dintre cei mai mari bloggeri şi mai influente persoane din blogosfera românească, acesta a dat startul la diverse programe pentru bloggeri, precum BlogAwards, iar pentru cei pasionaţi de tehnologie, tot Marius a pus bazele unei comunităţi numită Testarea.ro. Promovez cu mândrie emisiunea pe care acesta o găzduieşte periodic şi consider că este una dintre cele mai bune modalităţi de a afla cele mai noi detalii pe care fiecare dintre noi ar trebui să le ştim în legătură cu ultimele gadget-uri. Nu am putut să nu observ că Marius Călugăru are o predispoziţie spre telefoanele autohtone, deoarece am găsit foarte multe recenzii de telefoane marca Allview, atât pe Testarea.ro, cât şi pe Blogatu.ro. Şi pentru că tot am început să vă vorbesc despre telefoane autohtone, haideţi să vă spun pe ce telefon de la Allview am pus ochii.

M-am săturat de telefoanele uriaşe şi groase, tocmai de aceea încerc să îmi găsesc un nou telefon, precum Allview X2 Soul Mini. Acest telefon este pe cât se poate de frumos şi de ieftin. Deşi nu m-ar deranja nici un Allview X3 Soul Pro, am o plăcere nevinovată când vine vorba de X2 Soul Mini, pe care nu o pot stăpâni datorită specificaţiilor pe care impresionante pe care acest telefon le are. Sunt un mare fan al produselor româneşti, iar telefonul acesta dovedeşte cu uşurinţă faptul că este cu siguranţă mai bun decât multe alte telefoane de-ale companiilor rivale. Deşi puţin off-topic ideea, un aspect foarte important pe care trebuie să îl punctez în acest articol este faptul că în România se poate! Avem cu ce să ne mândrim chiar şi în industria telefoanelor mobile şi nu trăim cu frică atunci când folosim un telefon marca Allview, deoarece ştim că nu ne vom face niciodată de râs cu un asemenea simbol al ţării. 


Primul aspect de care mă voi lega în ceea ce priveşte telefonul Allview X2 Soul Mini este designul. Ce facem prima dată când mergem să ne cumpărăm ceva? Ne uităm să vedem dacă arată pe placul nostru, normal! Iată, mie acest telefon mi-a captat atenţia în mod deosebit. Nu este o noutate când spun că îmi plac foarte mult telefoanele subţiri şi cu un aspect pătrăţos. Cei de la Allview au dat lovitura în momentul lansării acestui telefon, deoarece prin designul său super slim şi elegant, X2 Soul Mini este unul dintre cele mai bine cotate telefoane pe piaţă, după aproape doi ani de la lansare. Grosimea telefonului este de aproximativ 5mm, lucru care nu poate decât să încânte utilizatorul. M-am săturat de telefoanele mari şi groase pe care nu le pot ţine în palmă. Telefonul este proiectat astfel încât să încapă cu uşurinţă în mâna posesorului şi să poată fi utilizat pe întreaga suprafaţă a display-ului fără a fi necesară întinderea degetelor cu mult peste cât ar trebui. Iar partea cea mai bună este că telefonul cântăreşte doar 97 grame.

Mi-am luat libertatea să fac un tabel pentru cele mai importante specificaţii ale telefonului. Mai jos găsiţi tabelul ce conţine specificaţiile legate de aspect şi generalităţi

Specificatii Allview X2 Soul Mini
Testarea.ro
Blogawards.ro
General
Lansare - Octombrie 2014
Limba - Romana, Engleza, Germana,
Spaniola, Maghiara, Franceza,
Olandeza, Rusa, Italiana etc.
Retea - 2G:900/1800/1900 MHz
3G: UMTS 900/2100 MHz
Single SIM - Da
Microsim - Da
Dimensiuni
139.8*67.4* 5.15mm Greutate - 97g

Din alt punct de vedere, X2 Soul Mini este unul dintre cele mai performante telefoane mobile inteligente pe care l-am putut găsi vreodată, pentru categoria din care face parte. Consider că preţul pe care îl are telefonul îl plasează în categoria telefoanelor de tip mid-level. Am avut onoarea de a testa acest telefon în trecut, deoarece unul din prietenii mei l-a deţinut, iar experienţa pe care am avut-o "butonându-l" a fost nemaipomenită. Performanţa acestui telefon se remarcă la nivelul întregii componente fizice, având un display de 4.8" de tip HD cu o rezoluţie de 1280x720 px. În ceea ce priveşte procesorul avem un Cortex-A7 tactat la 1,7GHz cu un număr de 8 nuclee. Din nefericire există şi un punct slab la X2 Soul Mini, iar acesta este memoria RAM. Memoria RAM a telefonului este de 1GB, o valoare care nu provoacă prea multă fericire. Nu mă încântă ideea de a avea un telefon cu RAM de 1GB, însă viteza de rulare a oricărei aplicaţii şi capacitatea sporită de a deschide în cel mai scurt timp jocurile mă face să cred că nu este chiar atât de rău.


Numărul de GB pentru memoria de stocare a devenit un element comun la majoritatea telefoanelor, X2 Soul Mini având 16GB, fix cât ar avea nevoie orice utilizator de telefoane mobile pentru a stoca multe poze şi muzică sau clipuri video. De asemenea, cei 16GB sunt numai buni pentru a instala o multitudine de aplicaţii utile pe care să le foloseşti zi de zi. Portul de 3.5mm este de nelipsit (spre deosebire de alte telefoane noi), iar sunetul este de o calitate excepţională, redat atât prin căşti cât şi prin difuzor. Pe vremea când am testat acest telefon, am remarcat faptul că sunetul este foarte bun, în orice condiţii. În ceea ce priveşte camerele, camera principală filmează în format Full HD 1080p, la o rată de 30 cadre pe secundă, dispunând de 8 megapixeli şi autofocus, în timp ce camera frontală are doar 5 megapixeli. Şi nu în ultimul rând, bateria telefonului este mai mult decât potrivită, întrucât cei 2050 mAh oferă o autonomie de până la 205 ore în modul stand by. 

Mai jos găsiţi tabelul ce conţine specificaţiile legate de componentele hardware şi camere
Specificatii Allview X2 Soul Mini
Testarea.ro
Blogatu.ro
Blogawards.ro
Procesor şi GPU
Sistem de operare
Memorie flash si RAM
Procesor - Cortex-A7 1,7GHz Octacore
GPU - MALI-450MP
Android™ 4.4.2, KitKat®
Memorie RAM - 1GB
Memorie flash - 16GB
Camere
Formate video  Full HD 1080p Rezolutie camera principala
8MP AF
Rezolutie camera frontala
5 MP

Sunt foarte mulţumit de calitatea acestui telefon, deoarece întruneşte toate specificaţiile pe care orice telefon mobil de ultimă generaţie le întâlneşte. Aspectul este plăcut, iar dimensiunile sunt potrivite pentru orice utilizator. Preţul de 799 RON este de asemenea foarte bun, astfel încât se mulează foarte uşor în bugetul multor persoane. Tocmai aţi urmărit un review al telefonului Allview X2 Soul Mini, pe care vi-l recomand cu foarte mare drag. De asemenea, vă sugerez să treceţi puţin şi pe la "Blogatu" şi să aruncaţi o privirea supra recenziilor pe care le face pe Testarea.ro. Urmărind emisiunea găzduită de Marius veţi reuşi să vă găsiţi telefonul potrivit personalităţii dumneavoastră. Vă garantez că nu veţi fi dezamăgiţi de calitatea materialelor video pe care acesta le produce.

46 de comentarii:

  1. Nu sunt un mare fan al telefoanelor Allview, dar stiu la cine ai testat telefonul, ii cunosc toate specificatiile si stiu cat de bun este. Pentru pretul lui este foarte ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, într-adevăr. Preţul telefonului chiar reflectă calitatea telefonului, care este destul de bună, zic eu

      Ștergere
  2. Ai un articol foarte bun. Ai detaliat foarte bine cam tot ce era mai important si ai facut un lucru bun. Nici mie nu imi place valoarea mica a RAM-ului, dar asta e

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, am văzut şi alte telefoane "bune", de la alte companii, care aveau pe puţin 2GB RAM şi se descurcau execrabil. Cred că e de ajuns şi 1GB :)

      Ștergere
  3. Nu imi place modelul pe care l ai ales. Am gasit niste telefoane mai interesante pe Testarea.ro. Apropo, ai fi putut sa dai ceva mai multe detalii legate de ce contine cutia telefonului. Chiar sunt curios

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, într-adevăr, sunt foarte multe telefoane interesante pe Testarea.ro, dar legat de ce ai spus despre X2 Soul Mini, nu ştiu ce să spun. Fiecare cu opinia lui, nu?

      Ștergere
  4. nu prea am timp de telefoane. eu folosesc un iphone 5 si cred ca este foarte bun. in mod normal astea cu android sunt mult prea complexe, in timp ce sistemul ios este mult mai usor de operat. totusi... gusturile nu se discuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit şi un iPhone 5 la viaţa mea şi îmi place şi acel telefon, dar momentan sunt un adept al sistemului de operare Android. Nu cred că aş putea face o trecere atât de uşoară de la Android la iOS

      Ștergere
  5. Am intrat pe Testarea.ro, îmi place mult cum e aranjat site-ul şi câte recenzii faine are. Eu o să îți dau nota 10 pentru telefon, dar nu mă văd pe mine cu un asemenea telefon. Nu aş renunța la Samsung-ul meu pentru nimic în lume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aflu că ai găsit recenzii pe placul tău pe Testarea.ro! Chiar nu mă aşteptam să găsesc pe cineva care să aprecieze la fel de mult ca mine telefonul acesta

      Ștergere
  6. Observ că ai făcut un review foarte interesant şi bine pus la punct. Nu ai mai scris de foare mult timp despre aşa ceva, iar acum chiar mi-ai captat atenţia. Am văzut şi eu concursul la care participi. În orice caz, referitor la telefon, da, este foarte bun pentru preţul lui. Eu aş adăuga la el un card de memorie pentru un plus la memoria flash, pentru că un GB în plus nu este niciodată rău. Testarea.ro? Am urmărit câteva recenzii pe acolo şi chiar e ok. Felicitări şi ţie şi lui Marius pentru emisiune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate meritele îi revin lui Marius pentru recenziile pe care le urmărim cu interes pe Testarea.ro! :) Şi mie îmi place foarte mult această emisiune şi cred că este una dintre cele mai bine realizate din acest domeniu

      Ștergere
  7. Din punctul meu de vedere telefonul asta este foarte bun si cred ca merita cei 799 lei. Nu am mai auzit pana acum de Testarea.ro, dar cred ca o sa arunc un ochïi sa vad despre ce este vorba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi place foarte mult modul în care ne este prezentat. Un telefon simplu, dar cu un sistem avansat şi o multitudine de opţiuni care să îţi transforme telefonul într-un dispozitiv de ultimă generaţie

      Ștergere
  8. cred ca e un telefon destul de ok pentru pretul lui. mi-ar placea sa il am si eu, pentru ca orice ar fi, telefoanele mai ieftine nu sunt intotdeauna si slabe d.p.d.v. calitativ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un telefon pentru un buget limitat care se remarcă prin simplitatea lui, dar totodată prin capacitatea ridicată de a efectua cerinţele în cel mai scurt timp

      Ștergere
  9. Un prieten de-al meu avea şi el telefonul ăsta şi chiar era mulţumit de cât de bine funcţiona. Mă rog, asta se întâmpla acum un an. Nici acum nu funcţionează rău, doar că a făcut un upgrade şi a trecut la X2 Soul Pro. Felicitări pentru tot ce ai scris aici şi pentru promovarea frumoasă. Mi-ai stârnit curiozitatea şi voi intra să mă uit la ce e pe Testarea.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă bucur să aud acest lucru! Dacă am reuşit cumva să te impresionez prin această recenzie, nu pot decât să îţi mulţumesc pentru faptul că ai petrecut câteva minute alături de mine, citind acest articol şi lăsându-mi un comentariu la el :)

      Ștergere
  10. Un telefon foarte bun, cu o autonomie bună, dar care din păcate nu prea încântă prin camerele foto/video. În afară de asta nu prea am ce să reproşez. Poate doar memoria RAM ar mai fi o problemă, dar nimic altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu prea ştiu ce să zic referitor la camera foto. Consider că acei 8mp sunt de ajuns pentru a scoate o poză reuşită. Sunt de ajuns pentru mine, un pasionat de selfie-uri care nu caută neapărat perfecţiunea într-o imagine

      Ștergere
  11. Foarte bine realizata recenzia. Nu stiam despre testarea.ro pana acum 🙂 dar e super buna pagina pentru a descoperi noi telefoane si specificatiile lor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee, de obicei ce este mai bun vine la final. Cam aşa şi în cazul tău, drag prieten! :) Ai aflat de Testarea.ro într-o perioadă în care se afirmă din ce în ce mai mulţi în acest domeniu. Sper că eşti mulţumit/ă de această recenzie şi de site-ul Testarea.ro

      Ștergere
  12. Îmi place mult telefonul şi ce am citit despre camere. Deşi mulţi s-ar putea să spună că 8 megapixeli nu sunt îndeajuns, eu contrazic spunând că poţi scoate poze reuşite chiar şi cu 2 megapixeli, darămite cu 8

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ce spuneam într-un comentariu anterior! :D Chiar cred că 8mp sunt mai mult decât perfecţi pentru a scoate o poză bună şi clară. Eu, la telefonul pe care îl am acum (pe care ar cam trebui să îl schimb, dacă tot veni vorba), camera frontală are 2mp şi sunt mulţumit de cât de bine scoate pozele

      Ștergere
  13. îmi place foarte mult cum scrii. nu ştiam nimic până acum despre telefoane, însă cu testarea.ro am reuşit să învăţ mai multe. ai ales un telefon foarte bun şi îmi place şi cum arată. cred că ţi s-ar potrivi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucură foarte mult că urmăritorii blogului meu sunt mulţumiţi de modul în care scriu. Sper să rămână aşa! Doamne, nu aş spune nu unui asemenea telefon. Crezi că ai putea să îmi cumperi unul? :))

      Ștergere
  14. superb!! Ador cum ai scris postarea pe blog si mi se pare asa de frumos aranjat totul. iei nota mare pentru tabele 😉. Apropo, nu prea sunt de mine telefoanele Allview, dar nu pot sa neg, au niste telefoane chiar bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha! Mulţumesc, dl. profesor :))! M-am chinuit destul de mult să fac acest articol şi chiar îmi pare bine că am parte de un asemenea feedback din partea cititorilor. Nu mă aşteptam să fie chiar atât de multă lume care să îmi comenteze la articol, serios!

      Ștergere
  15. Băi eu sunt mulţumit de telefoanele Allview. Am avut unul în trecut, sunt foarte versatile şi îmi plac materialele din care sunt făcute. Ai ales un model foarte bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi minunat ca aceste telefoane să fie ceva mai promovate pe piaţa autohtonă şi să trecem treptat la Allview şi toate celelalte branduri româneşti, deoarece suntem invadaţi de chinezării cu preţuri exorbitante

      Ștergere
  16. Urmaresc si euspecificatiile inainte se alege telefonul perfect :D am un allview x2 twin dar din pacate nu am prea avut noroc cu el (are niste probleme de soft). Mi-ar placea un soul :D si sa fie neaparat, subtire, dreptunghiular si cu diagonala de 5'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aflu acest lucru! Nu prea ştiu ce să spun legat de X2 Twin, deoarece nu m-am interesat niciodată de el şi nici nu cred că am avut vreodată ocazia să pun mâna pe un asemenea telefon, dar probabil că orice dispozitiv mai are şi defectele lui, nu?

      Ștergere
  17. Welll, aproape că m-ai convins. Mai mult plusuri decât minusuri, aşa că... Allwiev pare o alegere inteligentă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că Allview este o alegere inteligentă! Mi-a luat foarte mult să aleg un telefon bun şi la specificaţii, dar şi ca preţ, iar în cele din urmă l-am găsit pe acesta.

      Ștergere
  18. Cat de frumos ai detaliat articolul . Cand vad un articol care spune numai si numai de bine, imi pun intrebarea: care e buba lui, pentru ca toate au si aici nu ma refer la pret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cinstit şi trebuie să spun cititorilor mei doar adevărul. Nu îmi permit să promovez produse care au hibe. În ceea ce priveşte acest telefon, da, am recunoscut şi o să o spun în continuare, valoarea memoriei RAM este puţin dezamăgitoare, dar nu este chiar atât de rea încât să strice performanţa telefonului.

      Ștergere
  19. Multumim pentru review, si eu caut specificatii inainte sa-mi cumpar un telefon :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aflu că eşti una dintre persoanele care se informează înainte de a achiziţiona un telefon. Te aştept cu plăcere oricând înapoi spre a citi şi alte recenzii! :D

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a fost de folos acest review al telefonului Allview X2 Soul Mini.

      Ștergere
  21. Foarte utile informatiile si punctate foarte bine avantajele si performantele acestui telefon. Sora mea are acest telefon si este foarte multumita, inclusiv de partea foto.Eu am un Allview X3 Soul Style, dar mi se cam lungesc degetele pe suprafata ecranului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neg, nici mie nu îmi plac telefoanele super mari. Cu toate acestea cred că m-aş putea obişnui foarte uşor cu un telefon de dimensiuni mari.

      Ștergere
  22. ce sa zic? am unul mai vechi si nu prea ma incanta, face poze excelente dar nu are memorie cata imi trebuie mie!
    cred ca cel descris de tine ar fi mai folositor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aflu acest lucru. Tare mi-ar plăcea să aflu că ţi-ai luat acest telefon şi că te mândreşti cu el. Hehe!

      Ștergere
  23. Interesant articol! Vreau sa-mi schimb telefonul, iar acest articol este foarte util.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte mult să aflu că articolul meu ţi se pare util. Consider că munca mea este important să fie făcută foarte cu simţ de răspundere, astfel încât toţi cititorii mei să profite de pe urma ei.

      Ștergere