joi, 22 septembrie 2016

Particip la Superblog 2016

Salutare tuturor! De astăzi îmi anunţ participarea la cea mai nouă ediţie a competiţiei naţionale pentru bloggeri: Superblog 2016. Mi-a plăcut foarte mult conceptul acestei competiţii încă de când a luat naştere, iar din acest motiv mi-am propus să particip şi eu în acest an. Cine ştie? Poate o să câştig şi eu vreo câteva premii, ţinând cont de faptul că am mai câştigat premii consistente în trecut. Mă simt foarte norocos şi cred că am tot ce îmi trebuie pentru a participa la o competiţie de o asemenea amploare. Mi-ar plăcea foarte mult să mă aflu printre primii în clasamentul final sau chiar primul din clasament... adică, de ce nu? Cu toate acestea sper că timpul va fi blând cu mine şi că va fi în beneficiul meu, deoarece în curând încep studiile şi nu ştiu cât de mult voi mai putea să fiu activ pe blog. Pe această cale aş dori să urez tuturor participanţilor la Superblog 2016 mult succes şi o competiţie corectă.

3 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog, Alexandru! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes, Alexandru! Inspiratia si creativitatea sa te insoteasca pe parcursul intregii editii! Abia astept sa iti citesc articolele si sa ne intalnim la Gala. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandru, îmi place optimismul tău, tocmai de aceea AVBS Credit îți urează mult succes! Spor și inspirație să ai!

    RăspundețiȘtergere