marți, 31 ianuarie 2017

Turcia este mai aproape ca oricand

Inca de cand eram mic stateam alaturi de parintii mei si mai trageam cu ochiul la filmele turcesti la care se uitau. Nu am urmarit foarte multe, insa pot spune ca mi-au deschis "apetitul" pentru limba turca. Mi se pare chiar fascinant modul lor de a vorbi si chiar si scrisul. Nu pot spune cu exactitate cuvintele, dar ceva ceva am prins. Si pentru ca vreau sa continui sa descopar aceasta limba, am inceput sa imi cumpar carti bilingve. Bineinteles, un dictionar roman-turc si un dictionar turc-roman au un rol destul de important in dezvoltarea mea pe acest plan. Initial am cautat dictionar roman-turc online, dar am ajuns la concluzia ca ce-i in mana nu-i minciuna. Este mult mai obositor sa stai cu ochii intr-un monior, fie el si display-ul de la telefon, fata de batrana carte. Eu unul am fost mereu sustinatorul cititului si invatatului traditional.
Cred ca va intrebati de unde mi-am achizitionat dictionar roman-turc expresii. Ei bine, NextPublishing.ro mi-a fost de mare ajutor in fuga mea de a cauta ceva bilingv bun, care chiar sa cuprinda toate cuvintele si expresiile. In ultima vreme filmele au inceput sa prinda putin contur si fara subtitrare (care de cele mai multe ori este eronata), dar inca am mici scapari pe care trebuie sa le mai pun la punct. NextPublishing.ro cred ca este cea mai buna optiune pentru cei care vor sa cumpere un dictionar roman-turc, un dictionar turc-roman, sau orice alt tip de dictionar. Preturile sunt extrem de avantajoase, astfel incat pentru a invata o limba puteti plati chiar si 20 de lei. Un pret extrem de mic avand in vedere avantajele pe care le veti descoperi in viitor. Este clar pentru toata lumea ca banii sunt o problema majora pentru aproape toti oamenii, deci nu cred ca ar vrea cineva sa dea prea multi bani pentru o astfel de dorinta.
Nu pot sa spun cu certitudine daca limba turca este una importanta pe mapamond, insa eu voi continua sa imi respect prioritatile si o voi invata "ca la carte". Nu se stie, poate intr-o zi voi ajunge acolo impreuna cu iubita mea. Acestea fiind spuse, sfatul meu este sa incercati NextPublishing.ro atunci cand vreti sa achizitionati un dictionar pentru dumneavoastra si cei mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu