duminică, 19 ianuarie 2014

Mediu feminin

Urăsc momentul când sora mea se întoarce acasă de la facultate. Totul este ok, nu îmi displace prezenţa ei, ba chiar îmi face plăcere să o văd, dar pentru simplul fapt că nu stă mai mult de două sau trei zile, îşi aduce acasă lucrurile şi face o mare dezordine. O dată când a plecat înapoi la facultate, am fost surprins să găsesc deasupra ghiozdanului meu un set de epilatoare şi un uscător de păr braun. Eram ceva de genul: what?! În primul rând, nu mai am părul mare încât să mă folosesc de uscătoare de păr după ce fac duş, în al doilea rând... epila... ce?! Sunt băiat în numele lui Dumnezeu! Nu am nevoie decât de o lamă!
Am luat probele incriminatorii şi le-am aruncat într-un colţ al dulapului în care îşi pune ea lucrurile. Sunt foarte ordonat de fel şi chiar nu îmi place să găsesc lucruri care ar trebui să se afle în baie... în dormitorul meu! Fiindcă nu trecuseră doar o oră de când sora mea plecase, am început să caut prin toate colţurile camerei numai pentru a mă asigura că dormitorul îmi aparţinea în totalitate şi arăta ca unul pentru băieţi. Atât îmi mai lipsea, să am parte de o cameră pentru fete... ţinând cont că urma să am musafiri în doar câteva ore. Trecând peste tot în cameră şi analizând totul, am realizat că acele obiecte erau singurele lucruri pe care le-a uitat acasă sora mea. Ordine... curăţenie... ordine..! Oare cer prea multe de la ai mei?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu