luni, 29 iunie 2015

Fashion post #10

Pentru că a venit vara şi mult aşteptata vacanţă, garderoba mea merită un upgrade şi am făcut un efort să îmi cumpăr vreo câteva tricouri colorate şi nişte bermude. Nu am crezut vreodată că merită să îţi cumperi haine de pe internet mai mult ca acum. Am fost foarte inspirat şi am dat câteva căutări de haine Pull & Bear şi spre uimirea mea am găsit nişte preţuri extraordinare la tricouri şi pantaloni scurţi. Îmi doream de mult să scap de perechile de blugi pe care le-am purtat mai toată primăvara, de aceea am decis să îmi cumpăr ceva nou şi mai scurt. S-a dovedit a fi una dintre cele mai inspirate idei!

Ca să vă faceţi o idee despre cum arată bermudele, vă las două poze.

Mi-au plăcut foarte mult şi am spus că trebuie să îi am, neaparat! Nu am mai avut niciodată o pereche de bermude din denim, iar aceştia au venit exact la ţanc. Îmi plac la nebunie cum arată şi pot spune că pentru 89,00 lei chiar au meritat banii. În ceea ce priveşte tricourile, vă mai povesteam în postările anterioare de acest gen că îmi doresc foarte mult tricouri de un roşu închis sau vişinii. Am două astfel de tricouri în acest moment şi pentru că nu am putut să las culoarea mea preferată (albastru) la voia sorţii, am luat şi un astfel de tricou. Sunt foarte mulţumit de calitatea lor şi de preţurile pe care le-au avut. Dacă în oraş la Takko găseam tricouri de o calitate inferioară la preţuri de 49,00 - 59,00 lei, aici am fost surprins cu preţuri de până la 24,00 lei. Ce să vă mai spun? Cred că singurul dezavantaj ar fi transportul care poate dura până la 2 săptămâni. Eu am primit coletul cu haine în decursul celei de-a doua săptămâni, dar a meritat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu