luni, 1 iunie 2015

La mulţi ani, tuturor!

Dacă eşti adult, opreşte-te din tot ceea ce faci şi gândeşte-te la ziua de astăzi. A fost Ziua Copilului. Tu cum i-ai spus copilului tău, sau mai mult de atât, copilului din tine, că îl iubeşti şi că îi mulţumeşti? M-am gândit aproape toată ziua la faptul că astăzi a fost singura zi din an în care, nouă, copiilor de pretutindeni, ni se aduc nişte mulţumiri pentru persoanele care suntem. Indiferent de vârstă, am realizat faptul că toţi avem în noi suflete de copii şi că merită să acordăm o şansă de a revedea această calitate pe care nu o dobândim decât atunci când acceptăm persoana care se ascunde în noi. Oricât de mult aş vrea să cred că odată ce voi ajunge la vârsta de 18 ani voi deveni adult, voi continua să trăiesc viaţa ca un copil, pentru că aşa am fost învăţat să fiu, adică eu însumi.

Întâi iunie este o zi în care trebuie să ne amintim ce contează cel mai mult. Timpul este trecător şi trebuie să fim recunoscători pentru fiecare clipă pe care o trăim. Chiar şi atunci când am crescut atât de mult şi am dezvoltat atâtea abilităţi încât putem spune că am trecut cu brio graniţa dintre copilărie şi maturitate, nu putem să nu recunoaştem faptul că, undeva în interiorul nostru, un strigăt surd ne aduce aminte de faptul că suntem încă nişte suflete tinere. Aşadar, astăzi nu a fost doar ziua copiilor, astăzi a fost ziua tuturor celor care încă îşi văd partea copilărească din suflet. La mulţi ani, tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu