joi, 25 iunie 2015

Lista lui Schindler

Mi-a fost recomandat un film acum câteva zile şi chiar nu am putut să trec cu vederea peste el. Întrucât filmul prezintă evenimente din timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, mi-am spus că trebuie neaparat să îl văd. Foarte mulţi probabil că aţi auzit de faimosul Schindler cu lista lui. Adevărul este că şi eu am auzit de el, însă nu mi-am făcut niciodată timp să citesc cartea "Lista lui Schindler" sau să văd filmul cu acelaşi nume. Deşi din distribuţia filmului nu am recunoscut decât pe Liam Neeson, trebuie să recunosc faptul că toţi actorii au jucat într-o manieră impecabilă, în special copiii. Aş fi un ipocrit să spun că nu au existat momente în care aproape că începeam să plâng, pentru că filmul este de o aşa natură încât să sensibilizeze spectatorul şi să prezinte ororile şi trăirile populaţiei evreieşti de la acea vreme. Numărul mare de personaje m-a făcut la un moment dat să nu mai pot reţine numele câtorva dintre personajele cheie. Filmul este pe cât se poate de bine realizat deoarece sunt păstrate adevăruri ale perioadei, iar actorii înfăţişează cu exactitate sentimentele profunde ale evreilor care aşteptau moartea precum oile îndrumate spre măcelar. Ce mi-a plăcut cel mai mult la acest film a fost faptul că a fost alb-negru. Deşi filmul este din 1993, acest efect adăugat filmului a făcut totul să pară atât de plăcut, astfel încât am fost transpus în povestea filmului. Moştenirea lui Oskar Schindler este un mesaj foarte puternic care ne aduce aminte că toţi putem salva o viaţă. Vă recomand cu încredere să vă uitaţi la acest film!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu