luni, 15 iulie 2013

Anunţuri gratuite de la Bizcaf






Consider că publicarea unui anunţ de vindere-cumpărare în presa computerizată a devenit din ce în ce mai rigidă. Da, spun rigidă pentru că site-urile unde sunt postate anunţurile fie nu sunt moderate, fie nu sunt făcute pe categorii, iar clienţii interesaţi pur şi simplu nu sunt atraşi de zonele „murdare” ale internetului. Să găseşti un spot publicitar bun astăzi poate fi foarte dificil, de aceea unii recurg la presa scrisă pentru aşi face public anunţurile, dar oare este cea mai bună metodă? Ştiţi la fel de bine ca oricine că în zilele de astăzi nu se prea mai citeşte ziarul,  cât despre acele anunţuri gratuite „Cumpăr/Vând/Caut” din super-market, cine s-a uitat vreodată pe ele? Totuşi, site-ul Bizcaf.ro, spre deosebire de alte site-uri cunoscute, dar nu şi de calitate, oferă garanţia unei publicităţi mult mai vaste. Am fost destul de intrigat atunci când am aflat că această pagină web oferă posibilitatea de aţi face publicitate în propriul oraş. 


Ştiţi? Eu iubesc animalele, pur şi simplu nu mă pot abţine să zâmbesc atunci când văd un câine sau o pisică, chiar dacă este pui sau adult. Să vezi şi să nu crezi, din nou acest site oferă posibilitatea de a cumpăra, adopta, vinde sau de a da spre adopţie animale de tot soiul. Câini, pisici, păsări, animale de companie pe care toată lumea le adoră. Deci, de ce mai stai pe gânduri? Vrei să publici anunţuri agricole, anunţuri animale sau anunţuri imobiliare? Intră pe Bizcaf şi publică-ţi oferta, crede-mă că nu vei fi dezamăgit. Eu cel puţin nu am fost atunci când am reuşit să îmi vând vechiul telefon prin intermediul a câtorva anunţuri!

2 comentarii:

  1. E foarte ok bizcaf. Ca si olx sau tocmai de altfel dar mie imi place si anunturili.ro e un site nou de anunturi fara categorii de "mizerii" bine moderat si cu un aspect aerisit foarte clean

    RăspundețiȘtergere
  2. Anunturili are si un filtru antispam inteligent. Nu poti posta anumite cuvinte in aunt si adrese url. De asemenea se pot incarca pana la 5 poze orice rezolutie.

    RăspundețiȘtergere