vineri, 12 iulie 2013

Ce mai facem când ne plictisim

Veşnica întrebare care încă ne dă bătăi de cap. Ce mai facem când ne plictisim? Eu vin astăzi cu nişte idei super tari.

Recent, cei care se ocupau cu producţia serialului Dexter, au lansat sezonul 8, şi ultimul din păcate, care se spune că ar fi cel mai bun din toate. Încă nu am apucat să văd nici un episod din acest sezon deoarece intenţionez să văd întregul serial încă de la primul sezon până la ultimul.

Cum? Încă nu ai auzit de Dexter Morgan? Ei bine, Dexter este un detectiv din însoritul oraş american Miami care se ocupă cu toate crimele care apar. Totuşi, acest Dexter nu este un simplu detectiv. Datorită unei copilării complicate, Dexter a fost nevoit să îşi canalizeze furia teribilă asupra criminalilor prin intermediul unor crime. Da, aţi auzit bine, Dexter este un criminal, asasin, "măcelarul din portul Bay" (the Bay harbor butcher). Felul în care el ucide criminalii mi se pare de-a dreptul sublim. Înainte de a pune capăt vieţii murdare a unui criminal, Dexter are grijă să înfăşoare întreaga încăpere unde "practică" acest hobby în plastic, totodată legându-l pe criminal de o masă şi acoperindu-l cu o folie. După ce înfinge cuţitul (de cele mai multe ori) în criminal, Dexter prelevează o mostră de sânge pe post de trofeu, iar cu restul corpului... pot spune că nu degeaba este numit "the Bay harbor butcher".
Cu toată sinceritatea, vă spun că este un serial ce merită să fie vizionat


Totuşi, nu cred că toţi aveţi timpul necesar sau răbdarea să vă uitaţi la seriale, nu-i aşa? Haideţi că vă dau eu mai multe sfaturi.


Dacă sunteţi în căutarea unei cărţi bune, vă propun unul din autorii mei preferaţi: Karl May.
Deşi seria Winnetou este destul de veche, atât acţiunea cât şi aventura care pun în mişcare povestea sunt de-a dreptul excelente. Desigur, un alt western preferat de-al meu, cu aproape aceiaşi protagonişti ar mai fi Old Surehand. O poveste care nu lasă de dorit aş putea să comentez. Are capitole în care există mult umor, dar şi suspans.
Nu pot să vă spun mai multe de această dată deoarece doresc să descoperiţi voi înşivă aceste peripeţii minunate ce se ascund printre pagini.


 Muzică? Ah, nu prea ştiu ce să spun. Nu mă descurc prea bine în materie de muzică. Gusturile mele sunt puţin mai diferite faţă de restul lumii. Deşi sunt rocker, îmi place să mai ascult din când în când muzică dance, pop, blues/jazz sau chiar operă. Justin Timberlake, Rihanna, Mika, Adam Lambert, Adele, Timbaland, Jay Z, Beyonce... Bach, Beethoven, Bizet (cei trei "B" ai mei) ş.a.m.d.

Încercaţi să vă petreceţi vacanţa în cele mai frumoase moduri. Plimbări în aer liber, petreceri, un suc la o terasă... sau cine ştie? Un picnic pe la munte sau chiar prin păduri. Nu uitaţi, vara este scurtă!

Un comentariu:

  1. Si eu ma uit la Dexter si am si vizionat primele 2 episoade din sezonul 8:) Imi pare rau ca se termina.

    RăspundețiȘtergere