miercuri, 24 iulie 2013

Mesajele unor persoane "suferinde"

Am de foarte mult timp în vedere realizarea unei asemenea postări, însă niciodată nu am avut timpul necesar ca să o scriu. Ei bine, iată că a venit şi vremea să se schimbe ceva.

Cred că nu sunt singurul din întreaga lume care are prieteni(e) în lista de prieteni de pe Facebook care nu prea pot trăi fără să posteze măcar 1 mesaj la un interval de 10-15 minute. Nu am nimic cu nimeni! Nu reprezint nici o trăsătură a xenofobiei, însă mi se pare deja mult prea exagerat. Faptul că postezi la 10-15 minute un mesaj, o poză, o melodie... ok, mi se pare totul în regulă, însă nu pot să suport acele persoane care îşi plâng de milă pe Facebook în încercarea de a atrage atenţia. Nu înţeleg, ce rost are să postezi imagini sau strofe dintr-o melodie lacrimogenă cu menirea de a capta atenţia cuiva? Eu nu cred că are efect, şi totuşi unii continuă să o facă. Este deranjant la un moment dat să stai pe Facebook şi să citeşti de fiecare dată când dai scroll-down la pagină câte un mesaj de genul: "Cândva o să te întorci la mine, dar nu o să îmi mai pese, atunci vei realiza cât ai pierdut" sau "în sufletul meu, încă te caut", iar exemplele pot continua. Oameni buni! Trăim în secolul 21 în care libera exprimare este în masă! Chiar trebuie să te ascunzi în spatele unei măşti virtuale pentru a dovedi cât eşti de "special(ă)" şi de "nepreţuit(ă)"? Dacă tipul sau tipa nu te mai vrea, lasă totul aşa cum este, nu mai plânge şi treci mai departe, astfel nu rişti să devii un narcisist. Nu mi-o luaţi în nume de rău, dar consider că unii exagerează şi devine foarte supărător să le citeşti zilnic dramele. Sincer, încep să cred că persoanele acestea nu au viaţă... adică, să consideri că este sfârşit de drum la tinereţe? Viaţa nu se termină aici, ai tot timpul din lume pentru alte relaţii sau mai ştiu eu ce... dezamăgirile or să vină una după alta, indiferent de circumstanţe. Cu scuzele de rigoare, dar dacă sunteţi atât de încuiaţi, încât să credeţi că o singură persoană vă poate ruina viaţa, atunci sigur sunteţi încuiaţi la minte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu