sâmbătă, 20 iulie 2013

Un liceu nu prea mare, dar cu de toate



Locuiesc în municipiul Tecuci şi învăţ de 5 ani de zile în Colegiul Naţional "Calistrat Hogaş", sau aşa cum îi mai spunem noi, liceul 2. Aşa cum poate am mai spus într-o postare anterioară, aştept cu nerăbdare să reînceapă liceul. De ce spun asta? Deoarece în decursul acestui an am aflat că toate clasele de a 10-a vor face parte din presa liceului. Pentru mine ocazia de a-mi publica articolele şi în alte circumstanţe în afară de blog reprezintă o victorie nemaipomenită. Desigur, se prea poate să nu fi înţeles toate aspectele şi detaliile în legătură cu organizarea acestei echipe, dar hei, cui îi pasă? Să fiu un mic jurnalist timp de un an, ah! Este un vis devenit realitate. Iar pentru cei care încă se întreabă: "Cum adică înveţi de 5 ani în liceul tău?". Acest liceu are de asemenea şi clase de gimnaziu, iar eu am trecut prin toate, acum urmează să îi văd şi pe ceilalţi 3 ani care mă aşteaptă.

Un mic amănunt legat de această revistă a liceului: este singura revistă pe plan naţional care se publică zilnic şi este tipărită. Da, tocmai aţi citit "tipărită". Ştiu că mândria este un păcat capital, dar nu pot nega faptul că sunt mândru de liceul meu.

Puteţi găsi mai multe ediţii din "Jurnalul Nostru" chiar pe pagina de Facebook a revistei: https://www.facebook.com/JurnalulNostruCNCH?fref=ts

2 comentarii:

  1. Pai eu iti doresc sa ti se implineasca visul, sa devii deocamdata un mic jurnalist. :)
    Bun venit si in blogosfera! Caci vad ca esti tare "mic" pe aici.

    P.S.- Un sfat bun: Renunta, te rog, la codul antispam. Nu foloseste la nimic, doar enerveaza pe eventualii comentatori. :) Imi vei da dreptate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Te aştept oricând înapoi pentru a te abona pe blog şi pentru a citi celelalte postări.

      Ștergere