vineri, 29 noiembrie 2013

Grădina Edenului

Nu cred că există om care să nu fi auzit vreodată de existenţa lui Adam şi Eva, aşa-i? Iată că Dumnezeu le-a oferit o viaţă perfectă având o grădină pe gustul tuturor. Fructe, legume şi copaci... pârâiaşe înţesate cu flori şi nuferi. Astăzi acea grădină rămâne doar un vis, doar o legendă! Este din ce în ce mai greu să ne facem o grădină aşa cum dorim, tocmai de aceea mulţi dintre noi abandonăm planurile pentru exterior în favoarea celor interioare. Mi se pare totuşi o mare greşeală să lăsăm grădina în paragină în încercarea de a favoriza doar casa. Astăzi, când avem puterea de a face totul ca la carte, să tot refuzăm? Vă invit să priviţi un model de ghiveci care mi-ar plăcea să îl am în curte, suspendat sau nu, lângă fereastra mea.

  
 
Indiscutabil, sunt un foarte mare fan al pomilor fructiferi, aşa că nu încape îndoiala că atunci când o să punem alţi pomi fructiferi, sau poate când o să adăugăm alţi pomi la "colecţie", o să avem un nou măr şi un piersic.
Sunt un om legat de natură şi consider că roadele date de pământ, în forma lor naturală, sunt cele mai puternice şi frumoase daruri ale omenirii, tocmai de aceea trebuie să le preţuim cât timp le avem.


Şi ultimul "gadget" pe care mi-l doresc în grădină, dar nu cel din urmă, este un arbust de polenizare cătină.


Devino fan-ul paginii Covera: “https://www.facebook.com/covera.ro” şi descoperi super-oferte de Black Friday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu