sâmbătă, 9 noiembrie 2013

O iarnă călduroasă

De fel sunt o fire foarte liniştită, dar nu pot să nu tresar de fericire atunci când aud că se apropie ninsorile. Iubesc iarna, este anotimpul cel mai frumos din an. Toate persoanele dragi îţi sunt alături, primeşti colindătorii chiar dacă sunt mici sau mari, şi nu în ultimul rând, te încălzeşti cu o cană zdravănă de vin fiert. Desigur, eu nu sunt un consumator de alcool, tocmai de aceea îmi este cam frig iarna. Nu mă pot încălzi la fel cum fac cei din familia mea, afară alături de prieteni servindu-se cu vin fiert. În fiecare an am avut această problemă, şi totuşi niciodată nu am găsit o soluţie. Anul acesta am impresia că i-am dat de capăt problemei într-un fel sau altul. Ştiţi şi voi cum este, se apropie sărbătorile, în acelaşi timp vine şi frigul, iar oamenii caută un cadou potrivit pentru persoana potrivită, sau doar un mod convenabil de a se încălzi fără necesitatea de a purta trei straturi de haine pe lângă geacă, aşa ca mine. Navigând pe internet am descoperit site-ul de haine şi încălţăminte La Redoute. Răsfoind printre pagini, căutând articole vestimentare potrivite temperaturii de afară, am avut o plăcere extraordinară de a găsi nişte geci şi paltoane foarte aspectuoase, de calitate şi în acelaşi timp rentabile. Făcând câteva comparaţii între mai multe site-uri de haine şi chiar magazinele din oraş, am ajuns la concluzia că este cea mai bună metodă să îmi comand câteva haine de pe acest site. Prima alegere pe care am făcut-o a fost asupra acestui palton din bumbac minunat. Imediat ce am văzut modelul paltonului mi-am dat seama că vechea mea geacă trebuie să îşi găsească liniştea bine meritată într-o ghenă de gunoi, haha! Nu vreau să par un risipitor, dar geaca mea chiar s-a uzat de câţi ani o tot port, iar materialul s-a subţiat foarte tare încât frigul pătrunde prin el ca şi cuţitul prin brânză, dacă înţelegeţi ce vreau să spun.  
Paltonul acesta îmi inspiră un aer de detectiv, foarte serios cu un comportament rece, dar totodată un hoţ de inimi. Cu siguranţă am mai văzut şi am mai purtat paltoane, dar niciodată unul atât de arătos ca acesta.

Vă spun sincer că este prima oară în viaţa mea când intru pe acest magazin de haine online, şi totuşi am putut observa că standardele articolelor vestimentare întrec cu mult standardele hainelor pe care le-am putut cumpăra de la magazinele din oraşul meu, care apropo costau mult mai mult decât cele prezentate de cei de la Redoute. Ironic, nu-i aşa?

Trecând mai departe, doresc să vă prezint un alt palton care mi-a atras atenţia în mod special.
Acest palton cred că este visul meu încă de când m-am născut. Martorii balivernelor şi dorinţelor mele juvenile sunt chiar mama şi sora mea, cei doi "agenţi fashion" ai mei. Întotdeauna mi-am dorit un palton care să aibă dimensiunile ca ale unui pulover, dar totodată să mă simt confortabil şi frumos în el. Faptul că acesta se încheie cu două rânduri de nasturi, îmi conferă un aer de foto-model. Nu mă pricep prea bine în comentarea articolelor vestimentare, dar am gusturi foarte bune, băiat fiind.

Şi cum altfel am putea să ne echipăm mai bine dacă nu cu o pereche bună de ghete? Dacă pentru femei alegerea pantofilor cu toc, pantofilor sport sau ghetelor este o alegere foarte complicată, iată doamnelor şi domnişoarelor că nici noi, băieţii, nu stăm prea bine la acest capitol. Care este primul lucru pe care îl căutăm atunci când dorim să ne cumpărăm o pereche de încălţăminte? Simplu ca bună ziua! Primul lucru pe care îl dorim este aspectul dorit, un aspect cât mai elegant şi plăcut care să se asorteze bine cu restul garderobei. Eu am ales o pereche de cizme din piele. În trecut obişnuiam să port numai ghete tip adidas pe timp de iarnă, dar acesta era un moft de-al meu care mă şi costa, atât sănătatea cât şi banii. Plăteam sume exponenţiale de bani pentru mai multe perechi de încălţăminte pe care urmam să le port doar două luni, care între noi fie vorba nu mă protejau împotriva frigului şi se udau pe interior foarte uşor dacă intrau prin zăpadă. În ultimii ani am avut timp să meditez asupra acestui lucru şi am ajuns la concluzia că mica mea şmechereală de adolescent are consecinţe neplăcute. De aceea m-am decis să cumpăr cizme, insulete şi bocanci cât mai mari, groşi şi eleganţi. Această pereche îmi place atât de mult încât îmi par a fi bocanci de armată, fiind modelul meu preferat de bocanci.


















Iarna se anunţă geroasă şi foarte friguroasă, iar eu o să mă pot bucura în sfârşit de căldura oferită de hainele şi cizmele mele elegante. Cum altfel să ne mai încălzim iarna aceasta dacă nu cu haine de calitate?
Că tot vin sărbătorile, abonează-te la newsletterul LaRedoute şi primesti cadou 30 Ron. Fi primul care afla de super ofertele de Black Friday.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu