duminică, 24 noiembrie 2013

O poveste cu zăpadă

Afară ningea în timp ce în şemineul din casă focul ardea mocnit. Lângă geam se afla un băiat, un băiat care avea un vis! Proptit în faţa sticlei îngheţate, acesta încerca să vadă dincolo de geam, însă din interior se puteau distinge doar luminiţele instalate pe case licărind. Din depărtare se auzeau copii jucându-se în zăpadă şi chiuind de fericire atunci când făceau se aruncau grămadă unul peste altul în zăpadă. Băiatul se uita compătimitor la chipul său reflectat în sticla geamului. Ştia că acei adolescenţi se distrau de minune, însă analizând vremea de afară şi felul în care erau îmbrăcaţi tinerii, el ştia că nu putea să iasă afară din cauză că nu avea o ţinută necesară pentru plimbarea de noapte alături de prietenii lui. Băiatul acela eram chiar eu! Nu ştiam ce aveam de făcut. Plecasem de lângă geam puţin dezamăgit, când deodată, plimbându-mă prin cameră, o reclamă îmi atrăsese atenţia către computer. Reclama suna cam aşa: Devino fan-ul paginii Glittio si descoperi super oferte de Black Friday!
Intrasem pe pagina celor de la Glittio pentru a mă uita după o geacă groasă şi rezistentă la apă. În vreme ce căutam geaca, mai multe produse îmi apăruseră în faţă, însă geaca, deşi ascunsă de celelalte produse, tot îmi atrăgea atenţia mai mult decât celelalte articole vestimentare.


Îmi plăcea foarte mult faptul că era roşie, fiind una din culorile mele preferate, iar materialul era unul confortabil, având totodată un aspect modern. Ce era de făcut? Nu aveam chef să stau în casă toată seara uitându-mă pe geam cum ceilalţi se distrau. Timpul se scurgea din ce în ce mai repede!
Repejor, am inspectat geaca din toate punctele de vedere, verificând mărimile, materialul şi preţul, ca mai apoi să o adaug în coş. Desigur, nu puteam să trec cu vederea de accesoriul cel mai de preţ al unui tânăr pe timp de iarnă. Fularul!


Deja simţeam temperatura corpului crescând numai uitându-mă la acel fular. Existau mai multe modele de fular, însă acesta îmi plăcea cel mai mult. Mi se părea foarte bun pentru o petrecere la prietenii mei, însă ocazia de faţă era alta. Repejor, repejor, cu doar un click am adăugat şi acel fular pentru "party people" în coşul meu de cumpărături.
Un detaliu foarte important pe care aproape că îl uitasem: încălţămintea! Mi se acrise să tot intru în casă de fiecare dată când ieşeam afară, cu picioarele ude şi îngheţate din cauza frigului. Adidaşii nu mai erau potriviţi, trebuia ceva nou... o pereche de ghete... sau poate o pereche de pantofi!

  

Cu pantofii terminasem uşor, mărimea fiind una singură, care apropo mi se potrivea. Ce coincidenţă! Dacă era vorba de mâna Domnului la mijloc sau era pur şi simplu noroc, atunci nu mi-aş fi putut da seama, dar şi acum sunt mulţumit de alegerea făcută!
Hop-hop! Am adăugat şi aceşti pantofi în coşul meu de cumpărături, însă ceva lipsea. Încălţăminte... fular... geacă... Da! Un pulover nici prea gros, nici prea subţire care să mi se potrivească de minune cu restul vestimentaţiei. Alegerea puloverului s-a dovedit a fi cea mai complicată din toate, însă în cele din urmă, gusturile mele de gentleman îşi spuseseră cuvântul!


În cele din urmă, finalizând comanda, am putut observa că îmi luase mai mult decât crezusem iniţial. Aruncând o privire rapidă pe geam am realizat că nu mai puteam distinge pe nimeni pe stradă, toţi fiind deja plecaţi pe cine ştie unde. Un sentiment de tristeţe mă acaparase total, pierdusem toată distracţia. Deodată telefonul începu să sune.
- Hei! Ce faci?
- Bine...
- Uite, ştim că nu ai mai apucat să ieşi în seara asta afară, tocmai de aceea vreau să te anunţ că mâine seară o să organizăm cea mai mare bătaie cu bulgări de zăpadă din oraş. Ce zici, te bagi?
Vocea vecinului meu îmi luminase chipul.
- Sigur! O să fac tot posibilul să fiu acolo!
Luând în considerare timpul de livrare al comenzii, pe care nu îl luasem în calcul iniţial, mi-am dat seama că era un moment numai bun pentru a mă îmbrăca în noile mele achiziţii. Ce credeţi? Norocul ne poate surâde oricând, mai ales de sărbători!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu