vineri, 1 noiembrie 2013

Joe cel mediocru e în tren


Salutare tuturor! Înainte de a vă transmite ce am de spus, vreau să îmi cer iertare pentru inactivitatea din ultima vreme. În ultima perioadă am început să am destule lucruri de făcut în viaţa reală încât am început să neglijez blogul. Ce trist, nu-i aşa? Oricum o să remediez asta în cel mai scurt timp, vă promit!
Revenind la mesajul iniţial, vă anunţ că astăzi sunt într-o mică/mare călătorie la Iaşi. Mi-am permis să chiulesc măcar o singură dată pe an de la liceu în favoarea unui week-end la Iaşi. Este prima oară când ajung în "capitala Moldovei" (o glumă a tatălui meu) şi sunt nerăbdător să aflu cum arată viitorul oraş în care sper că o să studiez. Nu mai este vreme de pierdut, timpul trece foarte repede şi cu cât mă adaptez mai rapid cu locul, cu atât mai bine. Cam atât am avut de spus, însă nu vreau să vă las doar cu atât, tocmai de aceea vă prezint următoarea melodie pe care am ascultat-o mai toată săptămâna (sper să vă placă). Până la următoarea postare, vă doresc numai bine şi o zi cât mai frumoasă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu