joi, 21 noiembrie 2013

Viaţa reflectată într-o ceaşcă

Sondajele de opinie arată infiorător cum procentele consumatorilor de cafea cresc din ce în ce mai mult în favoarea dependenţilor cofeină. Nu sunt un consumator, nu îmi place cafeaua. Oamenii "normali", nu ca mine, consumă totuşi cafea, fie că este vorba de o cană sau un/două pahar(e) de la un tonomat, zilnic! Dacă este vorba de dependenţă sau nu, nu doresc să judec oamenii, dar ar putea la fel de bine să transforme acest "sport" într-un tratament zilnic cu Gano cafea 3 în 1, cafea cu beneficii mult mai mari decât sortimentele obişnuite de cafea, care sunt şi rele pentru organism (ca un apropo). Ce este Ganoderma?

Língzhī este numele pentru o forma de ciuperci Ganoderma Lucidum, şi ruda sa apropiată Ganoderma tsugae.Ganoderma lucidum se bucură de veneraţie specială în Asia, unde a fost folosit ca o ciupercă medicinală în medicina tradiţională chineză pentru mai mult de 4.000 de ani. Sper din tot sufletul că acest tip de cafea se consumă şi la noi în ţară! Repet, deşi nu îmi place să o fac, nu sunt un consumator, la vârsta mea nici nu ar fi indicat, însă cunosc foarte mulţi tineri care îşi petrec mare parte din viaţă consumând foarte multe pahare de cafea, de un leu... pentru că aceasta este şi realitatea! Mi-ar place să văd cum s-ar înlocui tonomatele obişnuite cu tonomate "made in Asia", asta ar fi o premieră! Eu, personal, nu vreau să influenţez lumea, dar de ce să nu combinăm utilul cu plăcutul? Sau în cazul de faţă, dependenţa cu sănătatea? Pasul dintre alegerile greşite şi alegerile corecte este foarte mare, dar înaintând uşor, sigur, se poate avansa foarte rapid spre extrema pozitivă. Vă spun cu cea mai mare sinceritate că eu, dacă aş fi un dependent de cafea, aş face în aşa fel încât să am şi avantaje din asta. Cum? Simplu! Cu o cafea a la Ganoderma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu