miercuri, 15 aprilie 2015

Călătorie ce a durat 17 ani

Mi-am făcut timp, în sfârşit, să mă uit şi eu la "The Hobbit - The Battle of The Five Armies", ultimul film dintr-o colecţie remarcabilă pe care am urmărit-o încă din copilărie cu mult interes şi foarte multă plăcere. Rezultatul a fost pe măsura aşteptărilor mele. O călătorie care a început în urmă cu 17 ani, deci pe vremea când eu abia mă năşteam, a ajuns să clădească una dintre cele mai frumoase poveşti de război, prietenie şi sacrificiu! Nu este de mirare că reuşeşte să îmi facă pielea de găină de fiecare dată când urmăresc un film din această serie nemuritoare! 


Înarmat cu multă răbdare, dar şi mai mult suspans, am urmărit cu dinţii încleştaţi toată peripeţia prin care au trecut personajele mele preferate. Îmi vine greu să cred că trebuie să trăiesc de acum încolo cu ideea că nu se va mai face nicio continuare. Săptămâna aceasta a fost una dintre cele mai relaxante şi mai frumoase săptămâni pe care am putut să o am în ultimele câteva luni. Şi a trebuit eu să stric totul uitându-mă la filmul ăsta nenorocit, nu?! Am mai avut eu momente de tristeţe, dar parcă la filmul ăsta abia dacă mă mai puteam stăpâni să nu dau o boceală sănătoasă. Noroc de cel de lângă mine, că de altfel mă vedeam cu mâinile la ochi.



Atât de mult am ajuns să îndrăgesc aceste personaje: Aragorn, Legolas, Gimli, Frodo, Sam, Bilbo, Gandalf, iar lista poate continua, încât am trecut de partea cealaltă a barierei şi am trăit alături de ei orice emoţie, orice avânt în necunoscut. Călătoria care a durat 17 ani va rămâne întotdeauna o poveste remarcabilă, care nu îşi va pierde farmecul niciodată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu