sâmbătă, 25 aprilie 2015

Cum să îţi traduci ieftin şi uşor documentele

În urmă cu vreo doi ani mă vedeam în situaţia de a pleca într-o ţară străină. Şi acum îmi aduc aminte de câte documente am avut nevoie pentru a mă înscrie la o nouă şcoală. A trebuit să îmi traduc în franceză şi engleză situaţia şcolară, lucru care s-a dovedit a fi foarte enervant. Deşi sunt bun la engleză şi nu am nicio problemă în a traduce, nu pot să spun acelaşi lucru şi despre limba franceză. Aşadar, dacă tot trebuia să traduc în limba franceză situaţia, de ce să mai pierd şi eu timpul şi să nu dau să fie tradusă şi în limba engleză? A fost una dintre cele mai proaste decizii pe care am putut să le iau vreodată. Pentru nişte banale traduceri engleza, a trebuit să plătesc o sumă colosală şi să aştept în jur de două sau trei zile.


Pe atunci nu ştiam de existenţa traducătorilor de la Academia de Traduceri, dar dacă ar fi vreodată să mă aflu din nou în situaţia de a traduce ceva, cu siguranţă nu m-aş mai lăsa în mâinile amatorilor. Cele câteva avantaje pe care le ai atunci când apelezi la echipa specializată sunt şi motivele pentru care sunt recomandaţi de cei mai mulţi oameni. Dacă eşti într-o situaţie urgentă şi trebuie să traduci ceva, echipa specializată de la Academia de Traduceri îţi stă la dispoziţie 24 de ore din 7 zile. Calitatea serviciilor acestei firme este incontestabilă la nivel internaţional! Şi cel mai important este faptul că toate comenzile sunt livrate la timp, oriunde în lume!


Nici companiile nu scapă prea uşor, întrucât Academia de Traduceri are nişte surprize pentru toată lumea. Cei care deţin companii se pot bucura de o ofertă specială de preţ. De asemenea, tarifele sunt reduse pentru comenzile lunare şi se aplică reduceri mari pentru anumite servicii. Acestea ar fi câteva din aspectele care recomandă Academia de Traduceri. Foarte mulţi oameni au apelat la serviciile lor, iar aceştia nu au avut decât păreri pozitive asupra calităţii serviciilor oferite. Preţuri bune, calitate ridicată, iar timpul în care este procesată o comandă este rezonabil. Aşadar, pe voi ce v-ar putea reţine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu