sâmbătă, 31 august 2013

România, ţara tuturor?

România, una din cele 27 de state ale Europei se numără printre cele mai frumoase ţări din lume. Am ajuns oare să fim arătaţi cu degetul din toate cotloanele lumii doar pentru că noi plecăm din propria ţară pentru un trai mai bun? Nici unul din cei care pleacă în străinătate pentru a duce o viaţă mai bună poate fi învinuit pentru imaginea proastă a ţărişoarei noastre. Desigur, unii am fi convinşi că ei sunt de vină, iar acest lucru datorită crimelor şi furturilor comise în ultima vreme. Ce anume duce la aceste crime? Aş putea construi o schemă, deşi ar dura prea mult, aşa că vă voi prezenta câteva motive.
Sărăcia din România -> plecare în străinătate -> început prost, venit mic -> frică de sărăcie, stare de anxietate, depresie -> crime şi furturi.

Iată deci, un caz prezentat din perspectiva mea din cele câteva zeci care există. Problema nu este a cetăţenilor de pe spaţiul românesc, ci a parlamentarilor, deputaţilor şi guvernanţilor. Subiectul este deja răsuflat, asta deoarece toată lumea ştie că ţara este condusă de oameni corupţi însetaţi de putere şi averi care mai de care. De această dată nu doresc să abordez viaţa mogulilor şi baştanilor de la conducere, ci viaţa noastră.


Ca români am avut parte de multe războaie şi revoluţii. Am luptat împotriva tătarilor, am luptat împotriva fanarioţilor şi a sclaviei, am luptat în două mari războaie mondiale şi am întreţinut o revoluţie împotriva înfricoşătorului partid comunist care a adus moartea multor inocenţi de-a lungul timpului. Nu mai avem puterea de a reda libertatea românilor? De a primi drepturile la anumite servicii şi pământul de drept de la hoţi? Am adus aminte atâtea lupte pe care le-am purtat împotriva tiranilor şi totuşi nu putem să ne cerem drepturile în faţa unor politicieni mincinoşi? Într-adevăr, s-ar putea ca unii să mă judecaţi: "Dar tu de ce nu te implici?". Având în vedere faptul că încă sunt minor, eu nu am nici o putere, însă adunările de oameni da.

Anul acesta, mai exact în data de 9 iulie a fost publicat un articol în presă care spune că România este cea mai săracă ţară din Uniunea Europeană. Nivelul de trai a românilor este cu 3% mai mic decât cel al luxemburghezilor, cu 2,5% decât cel al nemţilor şi cu puţin decât cel al bulgarilor.
Mi se pare jenant stadiul în care am putut ajunge. Ţară cu o istorie mai bogată decât a Statelor Unite ale Americii, zăcăminte şi resurse naturale mai multe decât multe alte state membre ale Uniunii Europene, şi totuşi suntem neputincioşi să ne recuperăm pământul de sub picioarele mincinoşilor şi ai mârşavilor?

România nu este ţara tuturor, România este ţara oamenilor drepţi! România este ţara oamenilor deschişi pentru mai mult! România este ţara celor curajoşi şi buni la suflet, cu tradiţiile şi istoriile curgând prin vene! România nu este ţara tuturor! Arătaţi că vă pasă! Manifestaţi-vă părerea în orice fel cu putinţă! Nu lăsaţi pe nimeni să creadă că nu avem un cuvânt de spus în faţa criminalilor care ne conduc! Nu! Noi putem dovedi că suntem mai presus de atât! Noi putem dovedi că suntem regi peste pământul acesta şi că avem drepturi! Doar noi putem să arătăm lumii cât de bogaţi suntem de fapt. Doar noi putem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu