duminică, 29 septembrie 2013

Citatul zilei

Deoarece am avut o perioadă destul de încărcată în ultima vreme, am decis ca rubrica "citatul săptămânii" să se transforme în citatul zilei, astfel o să evit să am un program fix pentru fiecare citat. Astăzi, citatul pe care consider că ar trebui să îl abordăm vine de la o personalitate legendară.

"Indiferent ce faci în viaţă, va fi nesemnificativ, dar e foarte important să o faci." Mahatma Gandhi

Ca oameni avem în fire acea latură care ne reţine să facem anumite lucruri. Unii suntem mult prea sensibili şi nu avem curajul necesar de a face acel prim pas spre a ne atinge un scop, un ţel, în timp ce alţii poate au trecut deja prin prea multe pentru a mai spera că viaţa poate oferi ceva mai bun. Aşa cum spune şi citatul, este destul de greu de crezut că tot ceea ce faci în viaţă este nesemnificativ, însă acesta este adevărul pur. Ne trezim la o vârstă foarte înaintată, aproape de moarte, gândindu-ne cât de mult timp am pierdut şi ce şanse am spulberat din cauza fricii. Realitate este dură, însă trebuie să o îndurăm aşa cum este şi nu trebuie să ne oprim din a spera şi a crede în propriile forţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu