duminică, 15 septembrie 2013

Nenea Nelu şi smartphone-ul

Ce ne motivează cel mai mult în privinţa achiziţionării unui telefon mobil? Unii am fi dispuşi să credem că aspectul, alţii poate că preţul. Iată că asta este cea mai mare problemă a clienţilor atunci când îşi doresc un telefon mobil nou. Nu, preţul cât şi aspectul contează foarte puţin în comparaţie cu proprietăţile, caracteristicile sale. Să nu vă pară rău, aceste greşeli sunt comise aproape zilnic, dar pot fi remediate cu puţin ajutor. Tot aşa a "păcătuit" şi nenea Nelu de pe stradă. Într-o zi, acesta mă chemă puţin la el pentru a-l ajuta să îşi cumpere un nou telefon, având în vedere că el nu se prea descurcă cu ceea ce mie îmi place să numesc, tehnologie!

- Măi flăcău, hai şi ajută-mă să îmi iau un telefon, că deh, sunt şi eu mai trecut prin viaţă şi nu le prea am cu astea.
- Bine 'nea Nelule, hai că vin.

Zis şi făcut! Peste doar o oră ne-am proptit în faţa computerului unde am intrat pe http://www.ipadgsm.ro magazin de telefoane mobile.
- Ăştia cică vând... smartfonuri. Au HTC One Su Dual SIM T528w şi Lenovo P770 Dual SIM. Da ce telefon îi ăla HTC?
- Ăhăă, e telefon bun 'nea Nelule.
- Iacătă ce scrie aci mă flăcău. HTC ăsta are procesor Qualcomm Snapdragon... MSM8225 1GHZ Dual Core.
- Da 'nea Nelule, este bun în privinţa procesorului. Te poţi uita la filme pe internet, poţi să te joci pe el şi funcţionează bine.
- Da flăcău, are şi ceva lanternă? Ca să îi fugăresc noaptea pe tâlhari când mai vor să fure poamă de la mine din curte.
- 'Nea Nelule, dar ce crezi tu? Dacă ai un asemenea telefon nu îţi mai trebuie lanternă, suni direct la poliţie.
- Şi ăia... mai mari tâlhari!
Îi arunc o privire ciudată apoi mă întorc spre computer oftând în mod ironic.
- Uite, telefonul ăsta are sistemul de operare Android, v4.0 (Ice Cream Sandwich). Foarte bun, foarte bun! Şi uite ce mai spune aici. Memoria internă a telefonului este de 4 GB, 1 GB RAM. Sună super 'nea Nelule! Şi uite că îţi îndeplineşte şi ţie dorinţa de a avea un aspect frumos.


- Da uite ce scrie aci: are şi funcţia de apel în aşteptare. Adică?
- Păi ştiţi, telefonul are loc pentru două cartele, iar în cazul în care sunteţi deja într-o convorbire telefonică de pe prima cartelă şi vă sună cineva de pe cea de-a doua cartelă, puteţi să răspundeţi la apelul de pe cartela secundară fără să fiţi nevoiţi să închideţi primul apel. Astfel primul apel va fi pus în aşteptare cât timp vorbiţi cu cealaltă persoană. După ce terminaţi de vorbit de pe cea de-a doua cartelă, apelul de iniţial va fi acceptat automat.
- Dar are şi slot de card şi Bluetooth, nu? Că eu... mă ştii doar... nu pot sta fără melodiile mele.
- Normal că are, ba chiar poţi introduce un card de memorie de până la 32 GB!
- Măi flăcău, iacăta o să îmi cumpăr HTC-ul ăsta că aşa telefon să aibă oamenii la vârsta mea... hehe, ce geloasă o să fie tanti Aurica că dânsa nu are HTC.

În cele din urmă, 'nea Nelu plecă acasă mulţumit şi foarte nerăbdător să îşi vadă viitoarea achiziţie.
Desigur, înainte de a-l lăsa în pace pe 'nea Nelu am decis să îi mai arăt şi alte telefoane, cum ar fi: Lenovo A2105, HTC Desire 606W şi G14 Sensation.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu