duminică, 29 septembrie 2013

Hainele şi vremea, adolescenţii şi moda

De ceva vreme mă cam tot stresează acest subiect destul de controversat în liceul în care învăţ. Având în vedere faptul că regulamentul este destul de strict în ceea ce priveşte vestimentaţia şcolară, mi s-a cam pus pata într-un fel sau altul. Desigur, eu fac parte din acest liceu încă din clasa a V-a, deci am în spate cinci ani de zile, ajungând astfel la concluzia că nu ar trebui să mai reprezinte vreun inconvenient pentru mine. Unii dintre voi poate ştiţi cum este, să ne cumpărăm haine fără imprimeuri, tăieturi sau elemente de decor "super extravagante". Trecând astfel în revistă această problemă care mă necăjeşte foarte tare, recunosc faptul că am cheltuit atât de mulţi bani pe hainele de şcoală, încât garderoba mea a ajuns să fie compusă strict numai din blugi, bluze şi pe alocuri câteva tricouri albe.
Iată că a venit şi toamna, vremea este din ce în ce mai urâtă, temperaturile scad simţitor (răceala care s-a abătut asupra mea este cea mai importantă dovadă asupra venirii toamnei), iar eu încă nu am echipament de sport. Da, aşa cum am amintit mai devreme, am cheltuit poate prea mult pe vestimentaţia de şcoală, încât am uitat să îmi cumpăr şi o pereche amărâtă de pantaloni de sport şi nişte adidaşi vai de capul lor... Da, afară sunt 10-15 grade Celsius, cu greu 20-25, iar eu încă fac sportul în pantaloni scurţi. Super, nu-i aşa?!
Nu am pretenţii! Uneori calitatea se vede şi la preţuri mici, însă nu îmi permit să cumpăr haine sau încălţăminte care să se murdărească şi să capete un aspect neplăcut într-o zi sau două. Bine, bine... eu nu mă plâng din pricina acestui lucru, doar că uneori mi-aş fi dorit ca regulamentul şi profesorii să fie mai indulgenţi cu noi, elevii. Lăsând toate aceste aspecte la o parte, vă invit să citiţi mai multe şi pe http://www.buybrands.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu