luni, 23 decembrie 2013

Distracţie cu vânătăi

Trebuie să recunosc, astăzi m-am distrat mai bine decât aş fi putut să mă distrez în toată viaţa mea. Sunt un amator de distracţii, însă am reuşit să învăţ să patinez, cât de cât, şi am consolidat relaţiile de prietenie cu alţi colegi din liceu. Cea mai interesantă parte a zilei a fost aceea când am încălţat pentru prima oară în viaţa mea o pereche de patine. A fost o senzaţie interesantă, nu îmi era nici frică de nou, însă ştiam că urma să îmi iau câteva trânte pe gheaţă. Oh, dar ce mai căzături am tras! Prima jumătate de oră în care am stat pe patinoar am îndurat căzătură după căzătură, şi asta în timp ce stăteam pe lângă gard. Vă spun sincer că este o experienţă pe care aş repeta-o cu mare plăcere, însă nu prea des, pentru că tocmai am învăţat să îmi ţin echilibrul şi să dau puţin din picioare, darămite să patinez cu viteză!
În afară de faptul că toată ziua nu am băut şi mâncat mai nimic, cred că a fost o zi bună, deşi se putea să fie puţin mai cald. Ce pot să mai spun? Vă urez sărbători fericite alături de cei dragi şi multă prosperitate în tot ce vă propuneţi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu