vineri, 13 decembrie 2013

Sportul vieţii mele

Ador ieşirile în parc şi excursiile la munte, dar problema mea cea mai mare este că am rău de maşină. Încă de când mă ştiu am avut o adevărată teroare de a merge pe patru roţi, iar trenul iese din discuţie pentru că este mult prea obositor, iar drumul în cele mai multe cazuri prea  lung şi costisitor, aşa că în încercarea mea de a mai domoli efectul provocat de mişcarea unui autovehicul, am considerat că ar fi momentul să încerc şi transportul pe două roţi mai mult pentru plimbarile mici, dar zău că nu ştiu de ce am ocolit până acum bicicleta şi m-am chinuit cu maşinile şi şoferii nepricepuţi...
Prima ieşire cu bicicleta mea  la drum lung a fost una organizată. Mulţi prieteni, bagaje puţine, voie bună şi dorinţa de distracţie. Ne-am ales o rută uşoară, chiar la noi în judeţ, tocmai pentru a fi aproape de casp în cazul în care ceva ni se întâmpla sau ni se strica pe drum bicicleta. Ne-am amuzat copios pe drum pentru că mulţi dintre noi eram începători, dar în acelaşi timp am rămas surprins de cât de multă disciplină este nevoie pentru a fi un conducător responsabil şi de a merge liniştit pe străzile din România.
Desigur că am avut protecţie şi tot ce mi-a trebuit la mine ca să nu o dau în bară, dar minunea  tot s-a întâmplat: bicicleta mea nouă a cedat pe drum! Eram pur şi simplu uimit de faptul că una nou nouţă se poate strica atât de repede fără a i se aplica rele tratamente. Sunt de felul meu un tip foarte precaut şi îmi place să am grijă de lucrurile mele, şi de obicei tot ce am are o durată de viaţă chiar îndelungată aşa că vă daţi seama de supărarea mea când am observat că trebuia să mă întorc acasă din escapada mea de weekend pentru a lua bicicleta cea veche a tatălui, care stătea prăfuită în garaj.
Se pare că uneori lucrurile mai vechi, şi în acest caz bicicleta antică din curtea părinţilor este mai bună şi mai rezistentă decât cele fabricate acum. Din fericire, uneori găsim cele mai noi metode de îmbunătăţire a condiţiilor la bicicletele vechi la care nu putem renunţa.
Pe www.dirtbike.ro putem găsi diferite metode şi accesorii necesare pentru repararea mijlocului nostru de transport  îndraăgit, iar eu vă recomand site-ul pentru ca tot aici veţi afla şi numeroase alte noutăţi pentru cei pasionati de biking ca şi mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu