luni, 23 decembrie 2013

Dorinţele de început #2

Continuând lista de dorinţe, îmi propun să fac ceva mai mult în 2014. Nu sunt un adept al tradiţiilor occidentale, însă cred că dorinţele şi promisiunile făcute la sfârşitul fiecărui an sunt cele mai importante care au un caracter cât mai probabil de reuşită.
Mi-am propus să cumpăr nişte albume de muzică jazz şi chiar ceva mai în pas cu lumea, gen pop sau dance.
Având în vedere că nu mai doresc să stau închis prea mult timp în casă, mi-am propus să mă angajez la o cofetărie sau un fast-food, pe timp de vară.
Pe data de 4 iulie cei de la 30 Seconds To Mars vor susţine un concert în Bucureşti şi s-ar putea să merg să îi urmăresc în direct, ştiind că anul acesta nu am putut să merg la concertul celor de la Rammstein.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu