miercuri, 9 aprilie 2014

Propriul fashion trend - partea 1

Chiar dacă primăvara aceasta ne dă impresia că este puţin mai leneşă, că soarele încă nu ar trebui să îşi facă apariţia pe cerul nostru, căldura parcă se grăbeşte să îşi facă resimţită puterea sa nemăsurată, parcă unind cele două anotimpuri. Primăvara se transformă în vară, iar vara se transformă în primăvară. Un drum cu două căi, nu-i aşa? Ei bine, chiar dacă treburile stau aşa în momentul de faţă, nu trebuie să ne lăsăm păcăliţi de temperaturi. Foarte mulţi deja visează la costume de baie şi plajă. Eu încă rămân în hainele mele, unde este cald şi bine. Nu vreau să risc să mă transform din nou într-o alună care tuşeşte toată ziua. Nu vreau să scot din ecuaţie, încă, puloverul meu tip cardigan sau cămaşa mea în carouri făcută din bumbac.


Primăvara aceasta nu a putut să treacă neobservat noul fashion trend pe care îl abordează atât fetele cât şi băieţii. Ochelarii de soare, cravata şi cămaşa, aceştia sunt cei trei prieteni ai sezonului. Desigur, în rândurile fetelor se pot evidenţia şi rochii colorate în nuanţe vii şi vaporoase. Întotdeauna am visat la o asemenea lume, lume în care oamenii să aibă gusturi bune în materie de vestimentaţie. Problema este că aceşti tineri, deoarece despre ei este vorba, încalcă anumite reguli atunci când se îmbracă. În cazul băieţilor am avut neplăcerea să aflu că foarte mulţi abordează haine elegante, dar pantofi în culori stridente. Din punctul meu de vedere nu este tocmai ok.

Vă spun sincer, dacă aş fi un creator de modă sau aş avea resursele financiare necesare, aş lansa propriul fashion trend. Eu văd o nouă modă, în afară de cea prezentă, a acestui sezon. Mi se pare super ok ideea ca toată lumea să fie îmbrăcată mult mai bine, fără să li se vadă buricul, subraţul sau mai ştiu eu ce altă porţiune a corpului, care nu ar da prea bine la suprafaţă. În afară de hainele din domeniul sportiv, cred că, bărbaţii în special, ar trebui să poarte pantofi din piele întoarsă, pantaloni (indiferent dacă este vorba de stofă sau pur şi simplu un material ce se aşează bine pe membre) şi o cămaşă albă sau albastră, obligatoriu cu mânecă lungă.

 

Este foarte simplu să îţi creezi propria modă, problema însă este atunci când nu ştii cum să o transformi din ficţiune în realitate. Foarte multe persoane au această problemă, fie din cauza unor probleme de natură financiară, fie din lipsă de inspiraţie, observaţie sau creativitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu