miercuri, 16 aprilie 2014

Spring giveway #2 winner!

Foarte bine! După o perioadă lungă de aşteptare, aş putea spune, mi-aş fi dorit să aflu că există mai mulţi pasionaţi de lectură care să se înscrie la giveway. Cu toată publicitatea făcută pe Facebook şi mesajele trimise pe la prieteni, am ajuns la ideea că nu trebuie să mai trag de timp pentru a atrage participanţi.

După ce am stat şi am analizat toate comentariile dumneavoastră, am ajuns la concluzia că premiul ar trebui să ajungă la autoarea comentariului...

"Eu sunt de principiu ca bunurile materiale se pot pierde, dar lucrurile invatate de-a lungul vietii vor constitui cea mai de pret comoara.Dorinta mea este sa ii cumpar baietelului meu cu acest voucher,cartile lui preferate.Cu toate ca are doar 3 ani este entuziasmat de fiecare data cand primeste cate o carticica si ma urmareste atent cand ii dau explicatii. Povestile au fost pe nedrept uitate,sau rolul lor in dezvoltarea copilului este complet ignorat. Cand ii citesc povestea de seara exista un moment de tandrete care merită savurat cu toata fiinta. Atunci se creeaza intre noi acea legatura speciala dintre doi oameni care traiesc aceleasi senzatii, au aceleasi sentimente si isi imagineaza aceleasi scenarii.Momentul povestii este unul special si poate sa se pastreze peste ani, cand nu va mai fi nevoie de povesti, dar va fi nevoie de discutii ca intre prieteni.In concluzie,as dori aceste carti deoarece este bine pentru copilul meu sa cunoasca si povestile clasice dar si pe cele noi, care sunt si ele interesante, altfel risca sa se plictiseasca si chiar sa isi piarda mai tarziu interesul pentru lectura. Deschizand o carte, deschizi un taram al cunoasterii, al intrebarilor si raspunsurilor, al magiei si evadarii spre infinit.
gfc Cristina Elena Antohe
share https://www.facebook.com/cristinaelena.antohe/posts/617254758361016?stream_ref=10
"

Doresc să felicit câştigătoarea premiului, totodată doresc să subliniez că m-a marcat într-un anume fel comentariul, însă nu voi spune în ce mod. Premiul care constă într-un voucher de 40 RON pentru de cumpărături pentru librăria online Libris îi este acordat Cristinei Antohe. Felicitări!

2 comentarii: