sâmbătă, 19 aprilie 2014

Când timpul zboară

Ştiţi momentul acela de "Vai, iar am uitat să plec de acasă la timp!" sau "Dumnezeule, nu am reuşit nici acum să termin de învăţat pentru examenul de mâine."? Ei bine, cu toţii ne confruntăm cu asemenea situaţii, dar niciodată nu găsim o soluţie pentru problema care va rămâne pentru totdeauna în vieţile noastre. Timpul. Dragii mei, timpul este un concept care ne macină pe toţi. Nu ştiu dacă timpul diferă de la ţară la ţară, rasă la rasă sau de la o religie la alta, asta în afară de fusurile orare ale Pământului, dar ştiu că ne naştem, simţim trecerea lui şi încercăm să valorificăm fiecare clipă în momente de neuitat sau în scopuri benefice, care ar putea avea rezultate bune mai târziu în viaţă.


Ce este de făcut în acest sens? Întotdeauna am avut impresia că timpul trebuie contorizat şi monitorizat în mod corect. Şi ce alt mod corect de a monitoriza timpul ar mai exista în afară de a deţine un ceas de mână? În urma unei mici "investigaţii" pe internet, am avut plăcerea de a identifica nişte mărci de renume care chiar m-au impresionat. De când mă ştiu am o slăbiciune pentru ceasurile mecanice. Se prea poate să fiu mai atras de cele care au un aspect clasic decât cele stil sport sau cu zale. Primul produs în topul meu de ceasuri preferate este ceasul Bruno Sohnle MECHANIK EDITION NO. 5.


Aspectul elegant şi simplu al ceasului îmi aduce aminte de vremurile în care lumea chiar conta pe acest accesoriu important. Nu mi-am pus niciodată problema ca o zi să aibă 48 de ore, dar dacă ar fi aşa, aş preţui fiecare clipă şi aş privi cu plăcere spre acest ceas, întrucât este o minunăţie de dispozitiv. Trebuie să recunosc, preţul este destul de mare pentru cei care nu au un venit de dinozaur (parlamentar), dar se merită să economiseşti pentru a cumpăra această minunăţie.

De asemenea aş dori să vorbesc şi despre site, al cărui aspect m-a cam vrăjit. Aspectul site-ului este foarte primitor, astfel încât fiecare utilizator poate naviga pe el şi să caute printre produsele puse la dispoziţie, fără probleme, într-un timp util. Logo-ul site-ului este minunat! Prima dată când am accesat această pagină, logo-ul a fost primul lucru care mi-a sărit în ochi.


Design-ul simplu şi aranjarea produselor în pagină pe categorii, după mărci, sex şi tip de mecanism transformă navigarea pe acest site într-o super aventură. Pe mine m-a vrăjit cu adevărat. Mi-a luat ceva timp până să reuşesc să aleg ceasul prezentat mai sus, însă cu multă răbdare şi bun gust, am făcut alegerea corectă. Ceasurile pentru mine reprezintă o bogăţie sufletească, abia apoi un accesoriu de purtat la mână.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu