joi, 22 mai 2014

Despre peripeţia mea în fabrica Danone

Deşi titlul acestei postări este foarte sugestiv pentru ceea ce urmează să scriu, să ştiţi că de fapt nu am făcut niciun tur în fabrica Danone, dar am avut parte de un alt tip de tur, poate la fel de bun, în lumea Danone.

Despre ce este vorba?
Pe data de 15 mai, Danone România a împlinit 15 ani de când a produs primul iaurt în fabrica de la Bucureşti, un brand renumit la nivel naţional pentru produsele alimentare sănătoase şi gustoase, pe care ni le pun la dispoziţie în supermarket-uri la un raport calitate-preţ excelent (şi doresc să vă mulţumesc pentru asta). Odată cu împlinirea celui de-al 15-lea an, cei de la Danone s-au gândit să ne facă o surpriză.

Din nou... despre ce este vorba?!
La fel ca şi mine, un mare devorator de media şi internet, dar la fel ca mulţi alţii, am aşteptat cu nerăbdare redeschiderea site-ului minunatei noastre fabrici producătoare de iaurt minune (aşa cum obişnuiam să îi spun când eram mic). Trebuie să vă spun că odată cu relansarea paginii web, am avut parte de o adevărată surpriză. 

Deşi mă aşteptam să găsesc o pagină anostă unde să ni se prezinte câteva testimoniale plictisitoare ale vedetelor autohtone, însă adevărul a fost cu totul altul. Accesând rubrica unde se află produsele, am putut revedea iaurturile şi restul produselor Danone pe care nu le-am mai văzut de foarte mult timp în magazinele din oraş, ceea ce mi-a provocat un sentiment de nostalgie. 

Se prea poate să nu consideraţi amintirile ca fiind un detaliu important în promovarea imaginii Danone, însă eu consider că atâta timp cât oamenii îşi vor aminti cu plăcere de gustările delicioase pe care le savurau de fiecare dată când aveau ocazia, iar atâta timp cât mie mi-a plăcut să revăd toate produsele, nimic nu mai contează.

Un alt lucru care m-a înveselit a fost faptul că a fost introdusă o pagină care să explice beneficiile iaurtului (un mare plus pentru necunoscători). Deşi ştiam unele beneficii ale iaurtului, niciodată nu am crezut că o să ajung să am o mai amplă cunoaştere asupra acestor produse lactate. Iată deci, am aflat că trebuie să consum cel puţin un litru de lapte sau echivalentul în alte produse lactate pe zi! Iar eu cum sunt marele lăptar al familiei, cred că ar fi o mare problemă în bugetul pentru alimente.

Şi la pièce de résistance, aspectul cel mai plăcut al acestui site (după părerea mea) este acela că există o rubrică destinată unor campanii în care Danone se implică direct. Ce poate fi mai super de atât?! Un brand care produce responsabil şi comercializează produsele cu mare grijă şi implicare în conservarea mediului înconjurător. Văd acest lucru ca fiind un mare plus, de data aceasta pentru cei din industrie. Cam atât am avut de spus. Voi ce aţi găsit interesant pe noul site Danone?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu