duminică, 4 mai 2014

Vacanţă! Unde eşti?

De mult nu am mai făcut un asemenea articol, iar acum că plouă şi am timp liber, cel puţin în teorie, am spus că ar fi ok să vă mai împărtăşesc din lucrurile pe care le-am făcut în ultima vreme.

În ultima perioadă m-am axat foarte mult pe scrierea unor articole pentru concursuri (necâştigătoare, ce este drept) şi pe căutarea unor template-uri pentru blog, însă toate template-urile s-au dovedit a fi necompatibile cu structura blogului meu. Sunt încă disperat de faptul că doresc o schimbare a blogului, deşi este aproape imposibil din cauza precizată anterior.

Cât despre şcoală, săptămâna care urmează să înceapă va dovedi că este cea mai grea săptămână de până acum, din păcate. Încă de luni voi începe cu o teză, urmând ca până joi să fiu numai în ascultare şi lucrări (la fel şi colegii mei), iar vineri să dau din nou teză. Nu ştiu când o să reuşesc să mă împart în toate direcţiile (blog, viaţa de zi cu zi, teze, lucrări, învăţat, etc.), dar sper că o să fac faţă acestei săptămâni, întrucât s-ar putea să fie cea mai grea săptămână până la sfârşitul şcolii, venirea vacanţei.

În ceea ce priveşte serialele, nu am prea mai apucat să mă uit la nimic, nici nu am mai apucat să vă scriu acele recenzii despre The Walking Dead, însă acest lucru mă motivează şi mai mult să o fac cât mai curând. Pentru orice eventualitate, rămâneţi pe aproape, lucruri bune vă aşteaptă.

Sincere salutări,
Joe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu