duminică, 20 octombrie 2013

Complot de zile mari

De câteva zile am început să devin din ce în ce mai inactiv atât pe blog cât şi în viaţa de zi cu zi asupra anumitor aspecte. Recunosc acum că deşi în urmă cu două sau trei luni îmi doream să vină cât mai repede toamna, sau ca măcar liceul să înceapă mai repede, astăzi mă simt extenuat şi tot ce îmi pot dori este să înceapă din nou vacanţa, fie ea de Crăciun, Paşte sau cea de vară. Într-adevăr, până la vară mai este mult, însă nu prea ţin cont de trecerea timpului în ultima vreme. Încep să înţeleg din nou de ce mă plângeam atunci când eram mic şi trebuia să mă trezesc în fiecare dimineaţă la şapte pentru a merge la şcoală, însă de data asta este mult mai rău ca înainte. Tot ce îmi doresc acum este să pot să dorm din nou ca înainte, să pot ieşi mai des în oraş şi să uit de lecţiile zilnice pe care ni le bagă pe gât profesorii. Of, vacanţă nenorocită, unde eşti?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu