joi, 10 octombrie 2013

Let's do it... again... Romania!


Într-un mod neştiut de nimeni, am promis că o să fac o postare în care apar atât eu cât şi alţi colegi din liceul meu, participanţi la evenimentul de proporţii uriaşe: Let's do it Romania!
Nu cred că există un mod mai frumos şi mai plăcut prin care oamenii pot socializa, convieţui şi bucura de viaţă decât prin salvarea Terrei. Adevărat, puţini sunt cei care au ajutat la acest eveniment, dar mulţi au fost cei care au avut suflet curat şi bun pentru a salva planeta în care trăim.
Cu mic, cu mare, elevii şi profesorii Colegiului Naţional "Calistrat Hogaş" Tecuci au reuşit să facă în decursul a unui singur an mai multe activităţi care implică salvarea mediului înconjurător. Ca o notă personală, recunosc cu mâna pe inimă că nu am văzut niciodată ca lumea să aibă moralul ridicat atât de mult, şi în ciuda faptului că unii s-ar fi aşteptat să beneficieze de anumite câştiguri în urma participării, realizare în sine este o bogăţie nepreţuită care se exprimă în amintiri frumoase ce sunt menite să dăinuie ani mulţi de acum înainte. Desigur, aceasta fiind una din multele activităţi pe care le avem de-a lungul anului.




  


2 comentarii:

  1. Puteam sa jur ca e Tecuci ,doar din poze, pacat ce s'a intamplat acolo ! Am avut placerea sa trec pe acolo acu 2 ani , cand totul era perfect , frumos , primitor si decent ! Frumos articol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele zone s-au mai stricat, dar s-au reparat multe şi s-au renovat clădiri. Peste un an sper ca toate lucrările oraşului să fie încheiate, astfel încât totul să arate mult mai bine. Oricum, nu avem probleme cu gunoiul (cel puţin din câte am observat eu). Îţi mulţumesc pentru apreciere!

      Ștergere