sâmbătă, 26 octombrie 2013

Sunt prada bolilor

Recent am observat că stomacul mă cam dezamăgeşte în unele privinţe. Începând în urmă cu câteva zile, o greaţă şi senzaţie de vomă îşi tot fac resimţite efectul asupra organului meu digestiv, care îl consideram până nu de mult mai dur ca fierul. Ei bine, totul se pare că s-a schimbat. Avansez în vârstă, apar schimbări ale corpului şi totodată devin mai imun sau mai predispus, după caz, la neplăcerile vieţii.
Printre primele bănuieli pe care le-am avut au fost acelea că eu am început să am un regim alimentar cu pauze din ce în ce mai lungi între mesele principale ale zilei, însă s-a dovedit că senzaţiile constante de vomă, greaţă şi ameţeală nu aveau nimic în comun cu felul în care mănânc. Ce altceva ar putea fi? Sigur, nu este ceva care să mă determine să mă internez, dar am spus că la o căutare mai amănunţită pe internet, aş putea să îmi dau seama ce anume este în neregulă cu mine.
Multe din rezultatele căutărilor mele au fost la fel ca ceea ce crezusem iniţial, însă chiar dacă ar fi fost aşa, nicăieri nu existau rezolvări pentru "boală". Intrând spre exemplu pe site-ul celor de Zeolit am aflat că mulţi alţii s-au mai întâlnit cu problema pe care o am şi eu. Produsele naturiste şi foarte de încredere mi-au creat o stare de bine imediat ce le-am putut observa pe pagină. Minunat! Tentaţia mea a fost automat aceea de a închide site-ul încă de la prima accesare, dar mai multe mărturii mi-au atras atenţia în mod special. Cu anumite medicamente nu poţi minţi, iar atunci când mai multă lume îţi garantează vindecarea de la diverse probleme de sănătate, îţi cam vine să laşi baltă sentimentul de neîncredere. În fine, nu vreau să vă alarmez, acum mă simt bine şi totul o să fie la fel de bine atâta timp cât o să am puterea de a scrie pentru blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu