vineri, 4 octombrie 2013

Întrebarea unui suflet

Uneori mă întreb: "Câte vieţi mai trebuie să îşi găsească sfârşitul pentru a se stabili odată un mănunchi de legi mult mai aspre?". Aşa cum nici ieri şi nici astăzi nu am primit din partea nimănui un răspuns, rămân axat pe ideea că nu o să aflu nimic concret atâta timp cât inima îmi va pompa sânge în vene.


Sunt oribilat de ceea ce pot vedea şi auzi la ştirile televizate. Un înger a murit sub ochii nepăsători ai conducătorilor. Nu mică mi-a fost mirarea când am aflat că făptaşul este cercetat în stare de libertate. Pentru cei care încă nu ştiu despre ce anume amintesc printre rânduri, este vorba despre Ştefan Pavel, campion la atletism care a murit în urma unui atac brutal la ieşirea dintr-un club din Iaşi.


Trist şi foarte mâhnit de ceea ce am putut afla, am ajuns să conchid faptul că veşnicul şi nemuritorul nostru steag începe încetul cu încetul să se păteze din nou cu sânge, căpătând cât mai multe găuri şi tăieturi, dar fără ca dreptatea să îşi mai facă apariţia aşa cum a făcut-o în '89. Din obişnuinţa faţă de corupţia şi lăcomia cu care se scaldă "conducătorii", m-am resemnat la un simplu gând, la o mică rugăciune. "Doamne ajută! Ne lăsăm în ştirea ta."

Francesca Belea

Citeste mai mult: adev.ro/mu32et

Un comentariu:

  1. Foarte trist articolul de astazi si da, adevarat!Nu se misca treburile aici la noi, si ma refer nu numai la acest caz, ci si la alte situatii..
    Ne cam luptam cu morile de vant.

    RăspundețiȘtergere