luni, 11 mai 2015

De ce să te apuci de un blog?

Întrucât activitatea mea de blogger, nu advertiser, s-a redus foarte tare, astăzi vreau să scriu ceva care poate să îmi facă cu adevărat plăcere. M-am gândit la această temă, şi anume câteva motive pentru care să te apuci de blogging, pentru că mi-am adus aminte câteva întrebări puse de prietenii mei atunci când au aflat că am un blog. Foarte mulţi dintre ei au venit cu întrebări legate de activitatea mea, dacă îmi aduce vreun beneficiu sau dacă fac totul doar din plăcere. Ei bine, aş fi arogant să spun că fac totul doar din plăcere, pentru că mai mult de 50% din activitatea mea pe acest blog este îndreptată spre advertising, astfel câştigând nişte sume de bani cu care să mă pot întreţine singur timp de o lună. 

1. Cred că printre cele mai tari motive pentru care ar trebui să te apuci de blogging se numără prietenii pe care îi faci de-a lungul drumului. Fiecare blogger străbate un drum de fiecare dată când scrie un articol, iar atunci când îl parcurg, foarte multe feţe noi li se arată. Poate suna puţin a basm, însă este foarte real. De când sunt blogger am avut ocazia să vorbesc cu o grămadă de persoane de care habar nu aveam, fiecare minunată în felul ei. Indiferent de vârstă, bloggerii sunt bloggeri, iar acest lucru distruge orice barieră atunci când vine vorba de prietenie. Foarte mulţi bloggeri pe care îi cunosc sunt studenţi, oameni mai mari decât mine cu 10-20-30 de ani, sau chiar elevi, ca mine. Blogosfera este un loc foarte interesant în care să îţi faci prieteni. Blogăreala, aşa cum îmi place să îi spun, este o experienţă unică şi imposibil de tradus dacă nu eşti iniţiat în tainele ei.

2. Deşi nu îmi place să pun parteneriatele pe locul doi, mai degrabă le-aş clasa undeva pe locul 100, trebuie să recunosc faptul că sunt un motiv foarte bun pentru care ar trebui ca lumea să se apuce de blogging. Se ştie foarte bine că a fi blogger nu este doar o pasiune, ci poate fi şi o afacere foarte bună. Cu toate acestea, pentru a ajunge la performanţa de a scoate bani, va trebui să aveţi foarte multă răbdare şi să fiţi perseverenţi. Dacă aveţi aceste două calităţi, eu vă garantez că veţi avea parte de foarte multe beneficii. Nu am de ce să mint, şi o spun din nou, a fi blogger îşi are beneficiile sale. Este, practic, o meserie destul de bună pentru cei care doresc un venit de acasă.

3. Ultimul şi probabil cel mai bun motiv? Faci ceva productiv cu viaţa ta! Combinând primele două motive, ajungem astfel să avem un super motiv. Ce modalitate mai bună de aţi petrece ziua mai bun decât a cunoaşte persoane noi şi de a face bani ar mai exista? Eu sincer nu văd un hobby mai bun de atât. Desigur, cu vârsta mea vin şi nevoi noi, gen distracţie în oraş, jocuri video (că doar sunt bărbat), şi multe alte lucruri de genul, dar blogging-ul este de asemenea un fel de distracţie sau chiar o pasiune!

Aşadar, a avea un blog acum este mai mult decât o afacere, o deschidere spre a cunoaşte mai multe persoane şi de a deveni cunoscut în mediul virtual. Eu îmi asum această vorbă şi spun că nu eşti cu adevărat dependent de internet decât atunci când eşti pus în situaţia de a te documenta pentru a scrie un articol nou pentru blog. Abia atunci eşti cu adevărat dependent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu